پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۷
|
کد خبر: ۸۰۴۹
فراخوان بیست و ششمین جشنواره جوان خوارزمی منتشر شد. این جشنواره با هدف توسعه پایدار، کنترل تغییرات اقلیمی، امنیت آب و غذا، فناوری‌های نوظهور و گذار اقتصاد وابسته به منابع فسیلی به اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، سازمان پژوهش­‌های علمی و صنعتی ایران بیست و ششمین جشنواره جوان خوارزمی را که با سال­‌ها برگزاری مستمر به عنوان مهمترین رخداد علمی و فناوری برای جوانان کشور شناخته شده است، برگزار می‌کند.

به اطلاع تمامی علاقه‌مندان ثبت نام در بیست و ششمین جشنواره جوان خوارزمی می‌رساند، ثبت نام در این دوره از جشنواره‌های خوارزمی از روز شنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت  ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و مهلت ثبت نام تا پایان مرداد ماه سال جاری می‌باشد. هجده زمینه علمی مورد پذیرش در جشنواره‌ها شامل فناوری‌های شیمیایی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، مدیریت آب، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، مهندسی عمران، صنایع پیشرفته و مدیریت هوشمند فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، مهندسی هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مخابرات و هوش مصنوعی و کوانتوم می‌باشد.

متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره‌های خوارزمی می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره‌های خوارزمی www.khwarizmi.ir قسمت سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی اقدام به ثبت نام نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را از اردیبهشت ۱۴۰۳ تا پایان مرداد ۱۴۰۳ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری