پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۹۰
|
کد خبر: ۸۰۸۶
با هدف معرفی دانشگاه‌های داخلی و ظرفیت‌های آن‌ها صورت گرفت؛

حضور دانشگاه بوعلی‌سینا در نمایشگاه اختصاصی آموزش عالی ایران در کشور سوریه + گزارش تصویری

دانشگاه بوعلی‌سینا در نمایشگاه اختصاصی آموزش عالی ایران در کشور سوریه حضور یافت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

حضور دانشگاه بوعلی‌سینا در نمایشگاه اختصاصی آموزش عالی ایران در کشور سوریه + گزارش تصویری

به گزارش بسنا، در راستای معرفی دانشگاه‌های داخلی و مزیت‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها و نیز دستاورد‌های آموزش عالی ایران، نمایشگاه اختصاصی آموزش عالی ایران با همکاری اتحادیۀ ملی دانشجویان سوریه و رایزنی علمی سفارت جمهوری اسلامی ایران مستقر در کشور سوریه، برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه وزیر آموزش عالی، وزیر اطلاع‌رسانی، رئیس اتحادیۀ ملی دانشجویان سوریه، رئیس دانشگاه دمشق به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دانشگاه کشور جمهوری عربی سوریه، سفیر جمهوری اسلامی ایران (دکتر حسین اکبری) و رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و اردن حضور داشتند.

نمایشگاه اختصاصی آموزش عالی ایران در سوریه، در دانشگاه دمشق برپا شد و بیش از ۱۰ دانشگاه ایرانی از جمله دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه اصفهان، دانشگاه زنجان، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه جامع امام حسین (ع)، دانشگاه علوم منابع طبیعی و کشاورزی خوزستان- ملاثانی اهواز، دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، دانشگاه حکیم سبزواری، دانشگاه صنعت نفت در آن حضور داشتند.

این نمایشگاه در دانشکده حقوق دانشگاه دمشق در  ژوئن ۲۰۲۴ برگزار شد.

گفتنی است دانشگاه دمشق یکی از پنج دانشگاه قدیمی و برزگ کشور سوریه است که یک دانشگاه جامع است که  شامل ۱۹ دانشکده می‌باشد.

در روز‌های برگزاری این نمایشگاه علاوه بر بازدید قابل قبول دانشجویان و اساتید دانشکده‌های مختلف دانشگاه دمشق از غرفه‌های دانشگاه‌های شرکت کننده در نمایشگاه، رایزن‌های اقتصادی و فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران نیز از نمایشگاه مذکور بازدید کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه