پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۴
|
کد خبر: ۸۰۹۰
با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سامانه ملّی کد صحّت مدارک تحصیلی کشور راه‌اندازی شد

پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان رونمایی شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش بسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور با حضور دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در محل این سازمان رونمایی شد.

مطابق ماده ۱۰ قانون «قانون مدیریت داده‌ها و اطلاعات ملی» مصوب مجلس شورای اسلامی، سازمان امور دانشجویان اقدام به تشکیل پایگاه اطلاعات و مدارک تحصیلی کشور برای کلیه ارکان آموزشی و پژوهشی نموده است.

این پایگاه تحت عنوان سامانه ملّی کد صحّت مدارک تحصیلی کشور با آدرس https://codesehat.ir طراحی شده است و از طریق ارتباط سامانه‌ای برخط (وب سرویس) خدمات مربوط به ارزیابی صحت و اصالت سنجی مدارک تحصیلی رسمی آموزش عالی کلیه ارکان آموزشی و پژوهشی کشور (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، حوزه‌های علمیه کشور و هر مرجع صلاحیت‌دار صدور مدرک تحصیلی رسمی آموزش عالی) را فراهم می‌نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست