پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۷۷۷
|
کد خبر: ۸۰۹۸
رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم اعلام کرد:

جزئیات جدید جذب حدود ۱۷۰۰ هیئت علمی در شهریور ماه

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از جذب حدود ۱۷۰۰ هیئت علمی در فراخوان پیش رو خبر داد و گفت: این فراخوان شهریورماه اعلام می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

جزئیات جدید جذب حدود ۱۷۰۰ هیئت علمی در شهریور ماهبه گزارش بسنا و به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمد خلج امیرحسینی ضمن بیان این مطلب با تاکید بر اینکه پیگیر انتشار فراخوان جدید جذب اعضای هیئت علمی هستیم، اظهار کرد: در این رابطه با سازمان اداری و استخدامی در تماس هستیم. امیدوارم هر چه زودتر به این نتیجه برسند تا سهمیه جدید جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها را دریافت کنند و به محض دریافت این مجوز فراخوان جدید جذب را منتشر خواهیم کرد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تاکید کرد: به نظر می‌رسد تا اواخر تابستان بتوانیم مجوز جذب را دریافت و فراخوان جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها را منتشر کنیم. البته سال گذشته نیز شهریور ماه فراخوان جذب را اعلام کردیم.

وی به ظرفیت جذب هیئت علمی در دانشگاه‌ها در فراخوان پیش‌رو اشاره کرد و گفت: این ظرفیت بستگی به سازمان استخدامی برنامه و بودجه دارد، اما ظرفیت جذب این فراخوان نیز حدود ۱۷۰۰ نفر خواهد بود.

خلج خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش هیئت علمی دانشگاه‌ها در فراخوان قبل نیز حدود ۱۷۰۰ نفر بود و نتایج این فراخوان به تدریج توسط دانشگاه‌ها اعلام می‌شود. ما در وزارت علوم صرفا نظارت کلی بر روند کلی کار جذب را انجام می‌دهیم. در واقع دانشگاه‌ها خودشان فرایند مصاحبه علمی و عمومی جذب هیئت علمی را انجام می‌دهند و این امر در هیئت اجرایی تصویب و در نهایت به مرکز جذب ارسال می‌شود و این مرکز استعلام‌های قانونی افراد را دریافت می‌کند، در نهایت پرونده افراد به این شیوه تکمیل و در هیئت مرکزی جذب تصویب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به رسیدگی متقاضیان روند جذب هیئت علمی در وزارت علوم یادآور شد: ما در این زمینه آیین‌نامه‌های متفاوتی داریم افراد اگر در هر مرحله‌ای نیازمند تجدید نظر به روند رسیدگی به پرونده‌ها را داشته باشند می‌توانند به دانشگاه یا مرکز جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست