پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۲
|
کد خبر: ۸۱۰۰
در راستای اعتلای فرهنگ رضوی در دانشگاه بوعلی‌سینا؛

دکتر حسین رضوان با اعضای ستاد کانون‌های خدمت رضوی شهرستان همدان دیدار کرد

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا با دبیر و اعضای ستاد کانون‌های خدمت رضوی شهرستان همدان دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، با حضور پرچم امام رضا علیه السلام در محل دفتر ریاست دانشگاه بوعلی‌سینا و اعطاء تندیس (همه خادم الرضاییم) به دکتر رضوان از خدمات ایشان در راستای اعتلای فرهنگ رضوی در دانشگاه بوعلی‌سینا تقدیر به عمل آمد.

در این دیدار دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان همدان، آقای صفایی بیان داشتند کانون‌های خدمت رضوی شهرستان همدان با محوریت محرومیت زدایی از زمان شهید رئیسی افتتاح شده است و تاکنون با کمک آستان مقدس امام رضا علیه السلام خدمات بسیار شایان و چشمگیری را قالب اشتغال زایی، زیارت اولی، کمک‌های جهادی، پخش و توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی، سلامت-پزشکی و تامین مخارج درمانی، تهیه جهیزیه و ... در شهرستان همدان انجام گرفته است.

در ادامه دکتر رضوان رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا نیز ضمن قدردانی از حضور پرچم مقدس و بابرکت امام رضا علیه السلام اظهار داشت: لازم و ضروری است پرچم و نمادی از آستان مقدس امام رضا علیه السلام در دانشگاه به صورت ثابت وجود داشته باشد تا هر شخصی که به دانشگاه ورود پیدا می‌کند بداند که دانشگاه و دانشگاهیان امام رضایی هستند و همه ما ارادتمند ائمه شیعه علیهم السلام هستیم.

همچنین در پایان با توافق و پیشنهاد طرفین مقرر گردید دفتر با عنوان «کانون‌های خدمت رضوی دانشگاه بوعلی سینا» در دانشگاه افتتاح گردد.

شایان ذکر است حدود ۳۰ نفر از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه، خادمیار افتخاری آستان مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست