پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۳
|
کد خبر: ۸۱۰۱
مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی‌سینا با مربیان و سرپرستان تیم‌های ورزشی اعزامی به شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دیدار و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، در آستانه اعزام کاروان‌های ورزشی دانشگاه بوعلی‌سینا به شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، نشست مدیر تربیت بدنی با مربیان و سرپرستان و نمایندگان بازیکنان ورزشی کاروان اعزامی برگزار شد.

دکتر سجاد مومنی مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه ضمن خیرمقدم به حاضران، به بیان اهمیت حضور موثر و مقتدر کاروان ورزشی دانشگاه در المپیاد کشوری پرداختند. ایشان همچنین بر لزوم توجه به موضوع اخلاق مداری در عرصه ورزش به موازات قابلیت‌های فنی از سوی ورزشکاران، مربیان و سرپرستان اعزامی به المپیاد کشوری، تأکید و اظهار امیدواری کردند که کاروان ورزشی دانشگاه بوعلی‌سینا علاوه بر تلاش برای کسب مقام ورزشی و ارایه بالاترین سطح فنی در این مسابقات در حوزه اخلاقی نیز به عنوان سرآمد این مسابقات باشد.

مومنی همچنین از مربیان حرفه‌ای و تمرینات منظم آن‌ها در هر رشته ورزشی، سرپرستان و کارشناسان حوزه بانوان و آقایان در برگزاری منظم اردو‌های آمادگی ورزشکاران که از ابتدای مردادماه در حال برگزاری است تشکر و قدردانی کرد.

در پایان، مربیان، سرپرستان و نمایندگان هر تیم‌ها به بیان نقطه نظرات خود در خصوص آمادگی تیم‌های شرکت کننده و نیاز‌های آن‌ها طی روز‌های باقیمانده تا زمان اعزام و نیز در طول برگزاری این رقابت‌ها پرداختند.

گفتنی است این مسابقات به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه اصفهان از تاریخ ۱۵ مرداد ماه لغایت ۲۵ مردادماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی