پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۰۹
|
کد خبر: ۸۱۱۷
اولین دور گفتگو‌های علمی و فرهنگی دوجانبه ایران و اندونزی با حضور مسئولین دوازده دانشگاه برتر ایرانی و نمایندگان مراکز دانشگاهی اندونزی برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

به گزارش بسنا و به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اولین دور گفتگو‌های علمی و فرهنگی دوجانبه ایران و اندونزی با حضور مسئولین دوازده دانشگاه برتر ایرانی و نمایندگان مراکز دانشگاهی اندونزی برگزار می‌شود. این نشست به بررسی نقش نهاد‌های علمی و دانشگاهی دو کشور در توسعه و تحکیم روابط فرهنگی پرداخته است.

این دور از گفتگو‌ها با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا، اداره کل توسعه همکاری‌های علمی دانشگاهی و سازمان امور دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه بوعلی سینا همدان و همزمان با برپایی نمایشگاه‌های تحصیلی ایالت‌های مختلف اندونزی و اجلاس شبکه آموزش عالی منطقه شرق آسیا در اندونزی برگزار می‌شود.

دانشگاه بوعلی‌سینا همدان به عنوان مقر دبیرخانه گفتگو‌های علمی و فرهنگی دوجانبه ایران و اندونزی، با همکاری دیگر دانشگاه‌های کشور، این دور از گفتگو‌ها را با حضور مسئولین و نمایندگان دانشگاه‌های اندونزی دنبال می‌کند.

دور دوم این گفتگو‌ها نیز در اواخر آبان ماه سال جاری با همکاری اداره کل توسعه همکاری‌های علمی و دانشگاهی و دانشگاه بوعلی‌سینای همدان در همدان برگزار خواهد شد.

این نشست‌ها به عنوان یک فرصت مهم برای تقویت روابط علمی و فرهنگی بین دو کشور به شمار می‌رود و می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر در آینده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه