پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۷
|
کد خبر: ۸۱۲۴
دکتر حسین رضوان با صدور پیامی هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۴ شهريور ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، متن پیام رئیس دانشگاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت همواره در کشور ما یادآور شهادت بالاترین مسئولان نظام و تداعی کننده جمهوریت و مردم سالاری دینی، همراه با شهادت و ایثار و تلاش برای ارزش‌های دینی و انقلابی و فرصتی برای آشنایی بیش از پیش مردم با نتایج تلاش خدمتگزاران است.

این هفته در سال جاری در حالی آغاز می‌شود که علاوه بر یاد شهیدان رجایی و باهنر، یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، آیت الله رئیسی در اذهان و قلب همه ما زنده و پاینده است، این هفته یادآور بزرگ مردان شهیدی است که خود را در راه انقلاب اسلامی و مردم گرانقدر کشورمان فدا کرده و برای همیشه جاودانه شدند.

هفته دولت و بزرگداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر، فرصتی است مغتنم تا تلاش همکاران بزرگواری را که در جایگاه ارزشمند “کارمند” زمینه ساز تحقق آرمان‌ها و دستاورد‌های دانشگاه بوعلی‌سینا هستند، ارج نهیم. نقش شما همکاران محترم دانشگاه در انسجام امور و ساماندهی فعالیت‌ها، بیش از هر زمانی قابل تقدیر است. اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دولت، سپاسگزار کوشش‌های اثربخش شما کارمندان دلسوز دانشگاه بوده و ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و دیگر شهدای خدمت فرا رسیدن هفته دولت را به همه کارکنان و دولتمردان به‌ویژه عزیزان در دانشگاه بوعلی‌سینا تبریک و تهنیت می‌گویم و حضور ارزشمند شما را در جمع خانواده دانشگاهی بوعلی‌سینا گرامی می‌داریم و مراتب قدرشناسی خود را از خدمات بی دریغتان ابلاغ نموده و برای شما و خانواده ارجمندتان از درگاه ایزد متعال سلامتی و شادکامی آرزومندم.

با تقدیم احترام  

دکتر حسین رضوان

رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست