پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۷۱
|
کد خبر: ۸۱۸۳
توسط مدیریت امور دانشجویی اعلام شد؛

آغاز ثبت‌نام خوابگاه برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه بوعلی‌سینا/ شروع پیش ثبت نام ۲۷ مهر

دانشجویان جدیدالورود مقطع دکتری عمومی دامپزشکی و کارشناسی دانشگاه بوعلی‌سینا از روز پنج‌شنبه ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۳ می‌توانند برای سکونت در خوابگاه‌های دانشجویی اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، مدیریت دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام کرد که ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشجویی برای پذیرفته‌شدگان مقاطع دکتری عمومی دامپزشکی و کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ از روز پنج‌شنبه ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود. این فرآیند به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد و از تمامی دانشجویان انتظار می‌رود که از مراجعه حضوری و تماس‌های تلفنی خودداری کنند.

نکات مهم ثبت‌نام خوابگاه:

-دانشجویان عزیز جهت پیش‌ ثبت‌نام خوابگاه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰ روز جمعه ۲۷ و شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه سماد به نشانی https://samad.basu.ac.ir/ مطابق با (فایل پیوست راهنما بخش پیش ثبت‌نام سامانه سماد) اقدام نمایند. عدم پیش ثبت‌نام در بازه زمانی مذکور به منزله عدم نیاز به خوابگاه بوده و پس از آن اداره امور خوابگاه‌ها هیچ تعهدی در خصوص بررسی درخواست اسکان دانشجویان جامانده نخواهد داشت. پیش ثبت‌نام‌هایی بررسی خواهد شد که ثبت‌نام غیرحضوری آموزشی را انجام داده باشند.

-جهت ورود به سامانه خوابگاهی نام کاربری : شماره دانشجویی و  رمز عبور : شماره ملی می‌باشد.

-جهت انتخاب اتاق بصورت انفرادی روز پنج‌شنبه ۳ آبان‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶  از طریق سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی https://samad.basu.ac.ir/ اقدام نمایند. انتخاب اتاق روز پنج‌شنبه برای دانشجویانی که ثبت‌نام حضوری آموزشی را تکمیل کرده باشند امکانپذیر است.

-برخورداری از تسهیلات اسکان نیارمند تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه دانشجویان می‌باشد. ضروری است دانشجویان از تاریخ ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۳ نسبت به تشکیل پرونده و درخواست اقامت در سامانه صندوق رفاه به نشانی https://refah.swf.ir/  اقدام نمایند. برای تشکیل پرونده در سامانه صندوق رفاه، افتتاح حساب بانک تجارت الزامی می‌باشد.

-رزرو خوابگاه، سبب بدهکار شدن شما در صندوق رفاه دانشجویان خواهد شد. بنابراین در صورتی که نیاز به استفاده از خوابگاه ندارید، از رزرو آن خودداری نمایید.

-پذیرش در خوابگاه پس از انتخاب اتاق امکان‌پذیر می‌باشد.

-همراه داشتن وسایل شخصی نظیر (پتو، ملحفه، بالشت و تشک . . .) ضروری است.

-دانشگاه فاقد خوابگاه متاهلی می‌باشد.

-مطابق با بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان در صورت وجود امکانات، حداكثر زمان استفاده از خوابگاه از شروع تحصیل برای دانشجویان روزانه غیربومی مقطع کارشناسی و دکتری ۴ سال (هشت نیم‌سال) و مقطع کارشناسی‌ارشد ۲ سال (چهار نیم‌سال) است.

-امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان ساکن شهرهای همدان، جورقان، صالح‌آباد، لالجین، بهار، دانشجویان نوبت دوم (شبانه)، مهمان و انتقالی در کلیه مقاطع وجود ندارد.

-دانشجویان دانشکده‌های اقماری، جهت اطلاع از شرایط واگذاری خوابگاه و ثبت‌نام می‌بایست به سایت دانشکده‌های مربوطه مراجعه نمایند و امکان ثبت نام در این سامانه را ندارند.

-پذیرش خوابگاه و تحویل اتاق از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز جمعه ۴ آبان‌ماه ۱۴۰۳ می‌باشد.

دانشجویان می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال با ذکر مشخصات کامل (نام و نام‌خانوادگی، شماره دانشجویی، و شماره همراه) از طریق آیدی کارشناسان امور خوابگاه‌ها در پیام‌رسان ایتا به آدرس @Dormitory_Office_I در ساعات اداری (۸ الی ۱۲، ۱۴ الی ۱۶) ارتباط برقرار کنند.

این دانشگاه از همه دانشجویان تقاضا دارد که تمامی مراحل ثبت‌نام را با دقت انجام دهند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

ارسال نظرات
صفحه نخست