پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۱۰
|
کد خبر: ۸۱۸۹
توسط مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد؛

جزئیات زمان و شرایط واگذاری خوابگاه به دانشجویان دارای سنوات اضافی و بومی

با اعلام مدیریت امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشجویان دارای سنوات اضافی، دانشجویان بومی و انتقالی که متقاضی سکونت در خوابگاه‌های دانشگاه هستند، می‌توانند بر اساس شرایط تعیین‌شده نسبت به ارائه درخواست اسکان خود اقدام کنند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۴۶ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

به گزارش بسنا، به اطلاع دانشجویان متقاضی خوابگاه دانشگاه بوعلی‌سینا می‌رساند، در پی درخواست‌های متعدد از سوی دانشجویان فاقد شرایط اسکان، با مساعدت ریاست دانشگاه و حوزه معاونت دانشجویی، تصمیمات جدیدی در خصوص زمان و نحوه واگذاری خوابگاه‌ها برای نیمسال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اتخاذ شده است.

بر اساس این اطلاعیه، دانشجویان تحصیلات تکمیلی (دکتری و کارشناسی ارشد) دارای سنوات اضافی می‌توانند روز یکشنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در ساعات اداری به امور خوابگاه‌ها (اتاق شماره ۱۶) مراجعه و فرم تقاضای اسکان خود را دریافت نمایند.

همچنین، دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دارای سنوات اضافی، نوبت دوم، و بومیان روستا‌های همدان، بهار، لالجین و صالح‌آباد که متقاضی اسکان هستند، می‌توانند درخواست خود را در روز دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ از طریق سامانه خوابگاهی دانشگاه به نشانی https://samad.basu.ac.ir ثبت نمایند. دانشجویانی که برای نیمسال جاری پیش‌ثبت‌نام انجام داده‌اند، نیازی به ثبت درخواست مجدد ندارند.

نتایج پیش‌ثبت‌نام پس از بررسی به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

اولویت‌بندی تخصیص و واگذاری اتاق‌ها به شرح زیر است:
۱. دانشجویان دکتری و کارشناسی‌ارشد دارای سنوات اضافی و واحد‌های آزمایشگاهی و حذف ترم بدون احتساب
۲. دانشجویان کارشناسی با سنوات مجاز رفاهی، ساکن روستا‌های همدان، بهار، لالجین و صالح‌آباد
۳. دانشجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی
۴. دانشجویان کارشناسی سنوات اضافی با حذف ترم بدون احتساب
۵. دانشجویان انتقالی و مهمان

ارسال نظرات
دانشگاه