پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۴۰
|
کد خبر: ۸۴۴
در حکمی توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سرپرست دانشگاه صنعتی قم منصوب شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر جلال رضایی نور را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی قم منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با صدور حکمی، دکتر جلال رضایی نور را به سمت «سرپرست دانشگاه صنعتی قم» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر رضایی‌نور آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه صنعتی قم» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

جلال رضائی نور، دانشیار رشته مهندسی صنایع دانشگاه قم، دکتری خود را در رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران دریافت کرده و برای تکمیل رساله دکتری در قالب فرصت مطالعاتی در دانشگاه مونش استرالیا به فعالیت علمی پرداخته است.

وی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه قم بوده و در همین مدت به عنوان مدیر مسئول و عضو هیات تحریریه دو فصلنامه مدیریت مهندسی و رایانش نرم فعالیت داشته است.

از جمله سوابق علمی و اجرایی رضائی نور می‌توان به عضویت بنیاد ملی نخبگان، مدیریت گروه مهندسی صنایع، عضویت کمیسیون تخصصی دانشکده فنی و مهندسی، عضویت گروه آینده پژوهشی پژوهشکده محیط زیست دانشگاه، عضویت تیم راهبری نگهداری و تعمیرات دانشگاه، عضویت شورای دانشگاه و عضویت کارگروه استقرار میزخدمت دانشگاه قم اشاره کرد.

بیش از ۱۵ سال سابقه اجرایی در رده های مختلف کارشناسی تا مدیریت سازمان‌های دولتی و خصوصی، همزمان با تدریس و پژوهش در زمینه‌های مهندسی مجدد و مدیریت فرآیندهای سازمان، اصول مدیریت و تئوری سازمان، معماری سازمانی و مدیریت دانش سازمانی از دیگر سوابق اجرایی وی است.

رضائی‌نور طی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۵ به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه قم، در سال ۱۳۹۴ به عنوان مدیر گروه برتر دانشگاه قم، در سال ۱۳۹۵ به عنوان پژوهشگر برتر استان قم و در سال ۱۳۹۶ به عنوان استاد نمونه دانشگاه قم برگزیده شده است.

چاپ بیش از ۷۰ مقاله علمی- پژوهشی در نشریات معتبر بین‌المللی و داخلی، راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ رساله دکتری و پایان‌نامه کارشناسی ارشد، ارائه بیش از ۶۰ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی و ملی و تالیف و ترجمه ۸ جلد کتاب تخصصی بخشی از سوابق علمی دکتر رضائی نور به شمار می‌رود.

وزیرعلوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر بهرام خوشنویسان، رئیس سابق دانشگاه صنعتی قم در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه