پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۴۶
|
کد خبر: ۹۰
آیت الله خامنه ای: ممکن است مردم از شخص حقیر هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی ندارد با ایستادگی پای نظام اسلامی و نظام انقلابی
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

به گزارش بسنا رهبرانقلاب، امروز در دیدار مردم آذربایجان شرقی: واقعاً ۲۲بهمن امسال در سرتاسر کشور، ۲۲بهمن متفاوتی بود. بعد از ۳۹سال این حرکت عظیم مردمی شبیه معجزه است.
ایشان افزودند: در هیچ جای دنیا هم، چنین چیزی وجود ندارد که بعد از قریب ۴دهه، خود مردم وارد میدان شوند، خیابان‌ها را پر کنند و خودشان شعار بدهند و حضور خود را نشان بدهند و از انقلابشان دفاع کنند؛ این در هیچ‌کدام از انقلاب‌های چندقرن اخیر وجود نداشته است، در هیچ‌جای جهان چنین چیزی نیست؛ این مخصوص ایران است.
حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: 40 سال است که مأمن مردم، پرچم برجسته و بلند انقلاب است؛ و این در حالی است که مردم از برخی مسائل جاری کشور انتقاد دارند.
ایشان خاطرنشان کردند: ما کاملاً در جریان گله‌ها و شِکوه‌های مردم هستیم. به ما هم می‌گویند و [به ما هم] منتقل می‌شود، اما وقتی پای انقلاب و نظام در میان است، مردم این‌جور وارد میدان می‌شوند و حرکت می‌کنند.
رهبر انقلاب یادآور شدند: یک آگاهی انقلابی و کمال سیاسی در ملت ایران به وجود آمده که می‌توانند بین «نظام انقلابی امت و امامت» و «تشکیلات دیوان‌سالاری» تفکیک کنند؛ در یک‌جا انتقادی داشته باشند اما از اصل نظامی که به‌وسیله‌ی انقلاب به وجود آمده است با همه‌ی وجود دفاع کنند.
ایشان تأکید کردند: انتقاد مردم، فقط از دولت و مجلس و قوه‌ی قضائیه نیست؛ نه، ممکن است از شخص حقیر هم انتقاد داشته باشند اما این انتقاد منافاتی ندارد با ایستادگی پای نظام اسلامی و نظام انقلابی که با فداکاری این ملت به وجود آمده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست