پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۶۴۴
|
کد خبر: ۹۱۴
با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه؛

استخر دانشگاه بوعلی سینا بازگشائی شد

پس از انجام تعمیرات و بازسازی استخر دانشگاه، با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه، استخر دانشگاه بوعلی سینا بازگشائی شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، صبح روز پنجشنبه ۱۱ مرداد ۹۷، پس از انجام تعمیرات و بازسازی استخر دانشگاه، با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه، استخر دانشگاه بوعلی سینا بازگشائی شد.

در این مراسم مدیر اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه گزارشی از روند بازسازی، ترمیم و ارتقای فضای استخر در دو ماه گذشته ارائه داد.

همچنین در ادامه، مدیر نظارت بر طرح های عمرانی و رئیس واحد تعمیر و نگهداری طرح های عمرانی نیز گزارشاتی از روند تعمیرات تا بهره برداری استخر ارائه دادند.

دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه در مراسم بازگشائی استخر دانشگاه بوعلی سینا و همچنین در بازدید از موتورخانه و تاسیسات استخر بر لزوم ایجاد اتاق مانیتورینگ برای کنترل هرچه بهتر تاسیسات استخر تاکید کرده و افزود: کنترل و نظارت بر کیفیت ارائه خدمات به دانشگاهیان باید در اولویت کار استخر دانشگاه قرار گیرد تا امنیت بهداشتی کاربران آن به خوبی حفظ شود.

وی همچنین در بازدید از محل ایجاد باشگاه بدنسازی نیز گفت: واگذاری فضاهای ورزشی دانشگاه به بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به دانشگاهیان از اهمیت بالایی برخوردار است و متولیان ورزش در دانشگاه می توانند به نظارت بهتر و دقیق تر بر این فضاهای ورزشی داشته باشند.

خبرنگار و عکاس: موسوی ستوده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست