پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۱۱۵
|
کد خبر: ۹۵۳
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از هفته اول شهریور ماه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، علیرضا رهایی افزود: در مسیر کیفی‌سازی نظام آموزشی دانشگاه، امسال برای اولین بار ارزیابی علمی استادان حق‌التدریس را شروع کردیم وطبیعی است در سال آینده از همکاری‌ افرادی استفاده خواهیم کرد که ارزیابی آموزشی و پژوهش قابل قبولی داشته باشند.

وی ادامه داد: تا روز گذشته حدود ۱۲ هزار نفر از افرادی که قبلا با دانشگاه همکاری داشتند وارد سامانه شدند و اطلاعات علمی خودشان را وارد کردند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کسانی که برای ثبت اطلاعات با مشکل مواجه هستند، می‌توانند با کارشناسان تماس گیرند و مشکلاتشان را در میان بگذارند.

رهایی افزود: این ثبت‌نام‌ها ادامه دارد افرادی که موفق به ثبت‌نام نشدند تا پایان هفته جاری مهلت دارند اطلاعات خود را وارد سیستم کنند. از پایان هفته جاری ارزیابی اطلاعات شروع و به تدریج افرادی که شرایط قابل قبولی داشته باشند، مجوز تدریس برای سال تحصیلی آینده دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به جذب اعضای هیأت علمی جدید بیان کرد: واحدها باید براساس دستورالعملی که ابلاغ شده، اطلاعات اعضای هیات علمی را وارد سامانه می‌کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: هر یکاز واحدهای دانشگاهی برای هر رشته‌ محل خود باید حداقل عضو هیأت علمی مورد نیاز را داشته باشند که این مورد در اداره کل آموزش و گسترش دانشگاه بررسیو به صورتمستقل واحدها نیز، نیاز خودشان را وارد می‌کنند و این دو آمار با یکدیگر تطبیق داده می‌شود.

رهایی عنوان کرد: این بررسی باعث می‌شود که در سال‌جاری تعداد قابل قبولی اعضای هیأت علمی جدید وارد دانشگاه شوند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص جزئیات فراخوان جذب، گفت: واحدها تا پایان این ماه فرصت دارند که اطلاعات را وارد کنند. در ادامه گزارش آنها برای هیات مرکزی جذب ارسال و بعد از تایید این هیأت در هفته اول شهریور ماه ثبت نام متقاضیان آغاز می شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه