پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۳۹
|
کد خبر: ۲۱۸۴
زانیار قربانی رئیس شرکت بیمه نوین استان همدان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: بسیار خرسندیم که توانستیم برای چهارمین سال متوالی قرار داد دانشگاه بوعلی سینا را تمدید کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، زانیار قربانی رئیس شرکت بیمه نوین استان همدان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: بسیار خرسندیم که توانستیم برای چهارمین سال متوالی قرار داد دانشگاه بوعلی سینا را تمدید کنیم، باعث افتخار است که بتوانیم چهارسال به مجموعه بزرگی مثل دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه ها در شهرستان های دیگر ارائه خدمات بدهیم.

وی در خصوص خدمات ارائه شده به دانشگاه بوعلی سینا بیان کرد: خدمات ما به شکلی بوده که میزان رضایت مندی افراد افزایش یافته و تمایل به تمدید بیمه نامه بیشتر شده، بیمه نامه درمان تکمیلی کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده های محترمشان، بیمه عمر و حادثه کارکنان و بازنشستگان، بیمه نامه اتومبیل شخص ثالث و بدنه کارکنان، بیمه مسولیت(کل مسولیت دانشگاه چه در قبال دانشجویان چه در قبال کارکنان و مراجعه کنندگان) بیمه نامه آتش سوزی کامل که ما برای کل ساختمان های دانشگاه ارائه دادیم؛ شامل خدمات شرکت بیمه نوین می باشد.

قربانی در خصوص بیمه نامه حوادث دانشجویی عنوان کرد: کل دانشگاه های استان همدان حوادث دانشجوی هایشان با شرکت بیمه نوین است؛ البته مفتخریم که به مجموعه ای خدمات ارائه می دهیم که آقای دکتر غلامی وزیر علوم در همین مجموعه، از مشتریان شرکت بیمه نوین است.

رئیس شرکت بیمه نوین استان اظهار داشت: در طرح متفاوتی که ارائه کردیم تمایز رقابتمان، حضور بانک اقتصاد نوین نسبت به شرکت های دیگر بود؛ کارت atm بانک اقتصاد نوین را به همه کارکنان و اعضا بیمه شده شرکت بیمه نوین دادیم، که خسارت ها مستقیم به حساب بانک اقتصاد نوین واریز گردد و مدت زمان پرداخت خسارت را 24ساعت برای ما کاهش داد. یکی از شریک های تجاری و سهام دارهای بزرگ شرکت بیمه نوین، بانک اقصاد نوین است که در این راستا بیمه نوین را حمایت کرده‌‌.

وی در ادامه بیان داشت: امیدواریم در سال 98 بتوانیم خدمات رضایت بخشی را به مجموعه دانشگاه بوعلی سینا و دانشگاه های دیگر مانند سید جمال الدین اسد آبادی، موسسه عمران و توسعه، دانشگاه نهاوند، پارک علم و فناوری و دانشگاه صنعتی همدان ارائه بدهیم.

قربانی اضافه کرد: خدمات ما مبنی بر صداقت و اعتماد دو طرف است و توانستیم این اعتماد را در دانشگاه بین اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه جلب کنیم.

وی گفت: به صورت روزانه، پرسنل واحد خسارت درمان بیمه نوین، از ساعت 8 تا 12 در دانشگاه بوعلی سینا جهت جمع آوری مدارک درمانی مستقر هستند.

رئیس شرکت بیمه نوین استان در پایان ضمن تشکر از ریاست محترم دانشگاه، معاونین، کارکنان، اعضا هیات علمی، گفت: خوشحالیم که اعضای دانشگاه به شرکت بیمه نوین برای چهارمین سال متوالی اعتماد کردند و شرکت بیمه نوین را به عنوان مشاوره و بیمه گر سال 98 انتخاب کردند، آرزوی موفقیت و سالی سرشار از سلامتی و شادی برای اعضای دانشگاه بوعلی سینا را دارم.

خبرنگار: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست