پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۸۱
|
کد خبر: ۱۱۲۸
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا خبر داد:

برنامه های دانشگاه بوعلی سینا برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد

دکتر اکبر عروتی موفق، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در گفتگو با بسنا برنامه های گرامی‌ داشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه بوعلی سینا را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا اظهار داشت: آغاز برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس صبح روز شنبه 31 شهریور رأس ساعت 11:30 ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید عهد و پیمان با امام رحل در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا با حضور عمومی دانشگاهیان است که این برنامه همراه با عزاداری برای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) خواهد بود.

وی افزود: بازدید از باغ موزه دفاع مقدس برای عموم دانشجویان که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه با محوریت دانشجویان جدید الورود، پخش فیلم های دفاع مقدس به همت بسیج دانشجویی و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه، اختصاص بخشی از کتیبه فرهنگی به عاشورا و دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در محل یادمان شهدای دانشگاه از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: برنامه های دیگر درنظر گرفته شده برای هفته آینده عبارتند از اعزام مبلغ از معاونت تبلیغ حوزه های علمیه و برگزاری سخنرانی های اعتقادی و مذهبی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مسجد دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی، برگزاری مراسم قرائت زیارت عاشورا با محوریت دفاع مقدس.

دکتر عروتی در پایان از برپایی نمایشگاه کتاب توسط بسیج دانشجویی با موضوع دفاع مقدس در دانشکده علوم پایه خبر داد و اضافه کرد: اجرای فضا سازی در محیط دانشگاه توسط معاونت فرهنگی اجتماعی و برگزاری جلسه نقد کتاب "توهم" در حوزه ادبیات دفاع مقدس با همکاری بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی دانشگاه در باغ موزه برای هفته آینده از برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد.

خبرنگار: اسماعیلی

عکاس: زند


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر