پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۱۷۴
|
کد خبر: ۱۱۴۷
فریدون نادری در گفتگو با بسنا گفت: در هفته پیش رو رزرو غذا برای دانشجویان جدیدالورود به صورت حضوری و سایر دانشجویان کما فی سابق از طریق سامانه تغذیه صورت می گیرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷

فریدون نادری رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی سینا با توجه به شروع سال تحصیلی جدید، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، اظهار داشت: در هفته پیش رو رزرو غذا برای دانشجویان جدیدالورود به صورت حضوری و سایر دانشجویان کما فی سابق از طریق سامانه تغذیه صورت می گیرد.

وی افزود: دانشجویان جدیدالورود در زمان مراجعه برای ثبت نام حضوری، از باجه در نظر گرفته شده اداره تغذیه دانشگاه در محل دانشکده ها، فیش غذای این هفته را دریافت کرده اند، ولی آن دسته از دانشجویان جدیدالورود که به هردلیلی موفق به اخد ژتون هفته پیش رو نشده اند، از فردا با مراجعه به آقای محمدعلی نوروزنژاد کارشناس اداره تغذیه، مستقر در سلف غذاخوری مرکزی دانشگاه نسبت به تهیه فیش غذای خود اقدام نمایند.

رئیس اداره تغذیه دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: از زمانی که دانشجویان جدیدالورود، کارت دانشجویی خود را دریافت نمایند، باید همانند سایر دانشجویان دانشگاه، از طریق سامانه تغذیه نسبت به رزرو وعده های غذایی خود اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: قیمت غذای دانشجویی به صورت قیمت حداقل و قیمت حداکثر، توسط صندوق رفاه دانشجویان، طی ابلاغیه ای به همه دانشگاه ها از جمله دانشگاه بوعلی سینا ابلاغ می شود و دانشگاه ها نیز برآن اساس قیمت انواع غذای خود را تعیین می نمایند و لازم به ذکر است که دانشگاه ها به صورت داخلی نمی توانند قیمتی بیش از این ابلاغیه را برای غذای دانشجویی تعیین نمایند.

نادری تأکید کرد: اطلاعیه های ضروری اداره تغذیه دانشگاه، از طریق پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، "بسنا" در اختیار دانشجویان گرامی قرار داده می شود و اداره تغذیه همواره پاسخگوی مشکلات دانشجویان در سلف های غذاخوری دانشگاه توسط کارشناسان مربوطه خواهد بود.

خبرنگار: محمدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست