پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۷۳
|
کد خبر: ۱۱۷۴
رئیس اداره رفاه دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با بسنا:

اولویت پرداخت وام با دانشجویانی است که زودتر ثبت نام کنند/ اقساط معوق، مانع ثبت نام وام است

محمدجعفر غلامی در گفتگو با بسنا اظهار داشت: ضروري است دانشجويان متقاضي وام در مهلت مقرر، ضمن مراجعه به آدرس پورتال و ثبت درخواست خود، مستندات و مدارك مورد نیاز را، برابر با مقررات صندوق رفاه دانشجویان، به اداره رفاه دانشجويي دانشگاه تحويل نمايند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷

محمدجعفر غلامی رئیس اداره رفاه دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا اظهار داشت: ثبت نام انواع وام هاي دانشجويي مربوط به نيمسال اول سال تحصيلي 98-97، از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه به آدرس اينترنتي bp.swf.ir فعال گرديده است.

وی افزود: ضروري است دانشجويان متقاضي وام در مهلت مقرر، ضمن مراجعه به آدرس پورتال و ثبت درخواست خود، مستندات و مدارك مورد نیاز را، برابر با مقررات صندوق رفاه دانشجویان، به اداره رفاه دانشجويي دانشگاه تحويل نمايند .

غلامی خاطرنشان کرد: با توجه به مفاد بخشنامه وام نيمسال جاري و تأكيد بخشنامه بر ضرورت تسريع در ثبت و ارسال ليست هاي درخواست هاي وام و همچنين محدوديت اعتبارات ابلاغي، دانشجويان متقاضي هرچه زودتر نسبت به ثبت درخواست در سيستم و ارائه مدارك اقدام نمايند.

وی گفت: دانشجوياني كه سابقه دريافت وام در مقطع فعلي را دارند، پس از ورود به آدرس فوق الذكر از دكمه ورود به پورتال فاز2 وارد شده و درخواست خود را درج نمايند.

رئیس اداره رفاه دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا اضافه کرد: دانشجوياني كه درمقطع فعلي فاقد پرونده فعال در پورتال باشند، ضمن افتتاح حساب در بانك تجارت شعبه دانشگاه بوعلي سينا و اعلام شماره حساب به اداره رفاه دانشگاه، نسبت به تهيه و ارائه سند تهدنامه محضري اقدام نمايند؛ البته افتتاح حساب برای دانشجويان دانشكده هاي اقماري، در ساير شعب بانك تجارت بلامانع مي باشد.

وی ادامه داد: دانشجويان دوره شبانه جهت دريافت وام نياز به افتتاح حساب ندارند و وام تأييد شده به حساب دانشگاه با عنوان دانشجوي گيرنده وام واريز مي گردد. البته دانشجويان شبانه (نوبت دوم) در صورتيكه معافيت از پرداخت شهريه داشته باشند و شهريه نامبردگان از طريق نهادهاي قانوني ذي ربط پرداخت مي گردد، مجاز به ثبت درخواست نبوده و در صورت درخواست و واريز وام شهريه نامبردگان به حساب مالي دانشگاه، این مبالغ به هيچ وجه قابل استرداد به دانشجو نبوده و دانشجو ملزم به عودت وام و كارمزد آن به حساب صندوق رفاه خواهد بود.

غلامی تصریح کرد: دانشجويان مقطع دكتري كه تقاضاي وام تحصيلي داشته باشند، امكان دريافت وام ويژه دكتري را نخواهند داشت.

وی همچنین گفت: وجود اقساط معوق یا جریمه دیرکرد به هر میزان، موجب عدم ثبت درخواست وام می شود، لذا لازم است دانشجویان عزیز از عدم وجود هریک از آنها اطمینان حاصل کنند.

رئیس اداره رفاه دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به اینکه پرداخت سقف مبلغ وام، منوط به تخصیص اعتبار ازطرف صندوق رفاه دانشجویان است، افزود: دانشجویان تحت پوشش ارگان های حمایتی که معاف از پرداخت شهریه هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نیستند.

خبرنگار: غفاری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست