پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۴
|
کد خبر: ۱۴۳۳
همزمان با اجلاس جهانی گردشگری به میزبانی همدان، که از ۲۱ لغایت ۲۳ آبان ماه برگزار می شود، بازدید از جاذبه‌های گردشگری همدان از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ آبان دارای تخفیف ۵۰ درصدی هستند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا(بسنا)، همزمان با اجلاس جهانی گردشگری به میزبانی همدان، که از ۲۱ لغایت ۲۳ آبان ماه برگزار می شود، جاذبه‌های گردشگری و تأسیسات اقامتی و خدماتی با تخفیف ۵۰ درصدی به گردشگران خدمات ارائه می کنند.

جاذبه‌هایی مثل غار علیصدر، غار آکواریوم گنجنامه، آرامگاه باباطاهر و بوعلی سینا، تله کابین گنجنامه، گنبد علویان، موزه هگمتانه، موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی سینا، شهربازی رنگین کمان، موزه دفاع مقدس، شهربازی پارک مردم، باغ وحش علیصدر، استخر شهدای شهرداری و سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشمول این طرح در تاریخ ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه می‌باشند.

همچنین مراکز اقامتی همچون هتل امیران۱ و ۲، هتل پارسیان بوعلی، هتل ارم، هتل آپارتمان قائم، هتل مرمر و هتل کتیبه نیز در خدمات اقامتی خود ۵۰ درصد تخفیف برای گردشگران در تاریخ مذکور اعمال می کنند.

در دیگر شهرستان‌های سطح استان نیز این طرح در مکان‌هایی همچون موزه تاریخ و فرهنگ اسدآباد، ارگ باستاتی نوشیجان، موزه تاریخ و فرهنگ ملایر، آرامگاه میررضی الدین تویسرکان، موزه حمام حاج آقا تراب نهاوند و موزه تاریخ و فرهنگ نهاوند با همان تخفیف ۵۰ درصدی برقرار است.

خبرنگار: معتمد


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همدان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
ممنون که جاذبه های همدان رو معرفی میکنید ما هم یک مرکزی راه انداختیم که هم جاذبه های همدان رو معرفی کردیم و هم به مسافرین و گردشگرایی که به همدان میان خدمات اسکان و اجاره سوئیت روزانه ارائه میدیم خواستم از مطالب خوبتون تشکر کنم و اینکه بگم با اجازتون قسمتی از مطالب شما جهت درج در وبسایتمون به آدرس
https://siutehamedan.ir
کپی شد
ممنون میشیم تایید بفرمایید
استانی