پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۲۲
|
کد خبر: ۱۹۵
دکتر حسین علوی در مناظره «چی دادیم، چی گرفتیم»؛

منافع ملی را نباید با نگاه ماتریالیستی تعریف کرد

مدیر مسؤول خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه عده‌ای خوشبختی را در سایه پول و ثروت می‌بینند، عنوان کرد: ما خوشبختی را در سایه عزت و احترام می دانیم و منافع ملی را نباید با نگاه ماتریالیستی تعریف کرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حسین علوی مدیر مسؤول خبرگزاری بسیج در مناظره «چی دادیم، چی گرفتیم»، که به همت بسیج دانشجویی برگزار شده بود، با بیان اینکه در دوران رژیم پهلوی، شاه غلام و دست ‌نشانده آمریکایی‌ها بود، گفت: اگر ملت با شاه می‌جنگید در واقع با استکبار آمریکایی می‌جنگید.

وی افزود: آمریکا کودتای بیست‌ و هشت مرداد را به پا کرد، سازمان اطلاعاتی ساواک را بنا کرد و آزادی خواهان را به بند کشید که همه این‌ ها نفوذ آمریکا در ایران را نشان می‌دهد.

مدیر مسؤول خبرگزاری بسیج با طرح مفهوم عزت خاطرنشان کرد: اگر آمریکا ستیز نباشیم عاقبت ما تبدیل ‌شدن به عربستان صعودی، داعش و اروپایی‌هایی خواهد بود که آمریکا از صدراعظم آن‌ها جاسوسی می‌کند و آن‌ها اعتراضی نمی‌کنند.

علوی با اشاره به اینکه عده‌ای خوشبختی را در سایه پول و ثروت می‌بینند، عنوان کرد: ما خوشبختی را در سایه عزت و احترام می دانیم و منافع ملی را نباید با نگاه ماتریالیستی تعریف کرد.


خبرنگار: داوری
عکس: متین

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو