پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۱۱
|
کد خبر: ۱۹۵۶
عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مصوب شد که دانشگاه ها می توانند تا سقف درآمدهای اختصاصی خود از بانک ها تسهیلات دریافت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، سیدجواد ساداتی نژاد درخصوص جزئیات مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ گفت: براساس مصوبه این کمیسون قرار شد در صورتی که هزینه های تحصیلی دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی بیشتر از کمک های این سازمان باشد این دانشجویان بتوانند از صندوق رفاه دانشجویان وام دریافت کنند.

وی افزود: این دانشجویان برای دریافت وام در اولویت صندوق رفاه دانشجویان قرار خواهند گرفت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه تاکید کرد: همچنین در این جلسه تاکید شد که دانشگاه ها می توانند تا سقف درآمدهای اختصاصی خود از بانک ها تسهیلات دریافت کنند و از محل دارایی های سرمایه ای خود ضمانت به بانک ها بسپارند.

ساداتی نژاد خاطرنشان کرد: دانشگاه ها می توانند از سه درصد توازن در استان ها بهره مند شوند و استانداران لازم است در این زمینه به این مراکز کمک کنند.

وی عنوان کرد: همچنین در جلسه امروز تاکید شد که دستگاه های اجرایی ۱۰ درصد اعتبارات خود را از طریق فراخوان به امر پژوهش اختصاص دهند تا دانشگاه ها بتوانند در آن شرکت کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه اظهار داشت: همچنین شرکت ها، بانک ها و موسسات دولتی مکلف هستند ۴۰ درصد اعتبارات پژوهشی خود را صرف پژوهش کنند.

ساداتی نژاد اظهار داشت: این موضوعات در کمیسیون تلفیق بودجه به تصویب رسیده و پس از آن برای راگیری به صحن مجلس شورای اسلامی می رود و در صورت رای در صحن مجلس سال آینده باید توسط دولت اجرایی شود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست