پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۴۹
|
کد خبر: ۲۰۵۰
خیر نیک اندیش حاج اکبر یعقوبی روشن ضمن حضور در دانشکده مدیریت و حسابداری رزن، در جلسه ای با رئیس دانشکده، به بررسی برنامه های پیشروی این دانشکده پرداخت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، حاج اکبر یعقوبی یکی از خیرین عزیز و گرانقدر کشور اسلامی ایران می باشد، که اصالتی رزنی دارد و نزدیک به ۵۰ سال می است که در تهران زندگی می کند.

وی با فکری دوراندیش و قلبی سراسر مهربانی در کارهای خیر و نیک در منطقه رزن و همچنین در سایر مناطق کشور مشارکت داشته است که از جمله آنها می توان به مدرسه سازی، پل سازی، راه سازی روستایی، زمین بیمارستان و ساخت مسجد اشاره نمود.

نکته جالب توجه در امور خیر حاج اکبر یعقوبی، توجه و تمرکز وی بر انجام کارهای خیر و نیک در بخش آموزش عالی است، تا جایی که او اقدام به وقف ۱۴ هکتار زمین جهت احداث دانشکده مدیریت وحسابداری و همچنین کمک نقدی به مقدار ۱۰۵ میلیون تومان و نیز تعهد ساخت ۳۰۰۰ متر فضای آموزشی برای این دانشکده را نموده است.

حاج اکبر یعقوبی با توجه به مشغله کاری و علیرغم بُعد مسافت، هرگاه که از طرف دانشگاه و یا دانشکده جهت حضور در جلسات دعوت شده است با کمال متانت در دانشکده و شهرستان رزن حضور پیدا کرده و به حل مشکلات کمک می کند.

خبرنگار: اسدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست