پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۵۱
|
کد خبر: ۲۰۵۵
در نشستی با حضور مسؤولین حراست و پرسنل حفاظت فیزیکی دانشگاه بوعلی سینا؛

وظایف و راهکار‌های بهبود اجرای وظایف و مسؤولیت های حراستی دانشگاه بررسی شد + گزارش تصویری

در جلسه‌ای با حضور مسؤولین حراست و پرسنل حفاظت فیزیکی دانشگاه بوعلی سینا، مشکلات، وظایف و راهکار‌هایی برای بهبود اجرای وظایف و مسؤولیت های حراستی دانشگاه، مورد بحث و بررسی واقع شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، در جلسه‌ای با حضور مسؤولین حراست و پرسنل حفاظت فیزیکی دانشگاه بوعلی سینا، مشکلات، وظایف و راهکار‌هایی برای بهبود اجرای وظایف و مسؤولیت های حراستی دانشگاه، مورد بحث و بررسی واقع شد.

در این جلسه ابتدا محمدعلی پاکمنش رییس اداره حفاظت فیزیکی دانشگاه، به ارائه گزارشی پیرامون تعداد پست‌ها و مشکلات عوامل حراستی پرداخت‌.

در ادامه دکتر احمد رضوانی مفرد رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ضمن بررسی مشکلات بیان داشت: بخش حفاظت فیزیکی جزو کارهای سخت و زیان‌آور است؛ همچنین برآیند کاری پرسنل حراست برآیند کاری مثبتی بوده که با مهارت افزایی می‌تواند بیشتر نیز شود.

وی ادامه داد: البته این مهارت‌‌ها، مهارت‌های کلامی و غیر کلامی را شامل می‌شود که با دوره‌های تخصصی و مداوم مهارت افزایی ارتقاء می‌یابد.

در نهایت اصغر مولایی مروت مدیر حراست دانشگاه در رابطه وظایف و مسؤولیت های حراست و نحوه تعامل و برخورد هرچه بهتر با دانشگاهیان و همچنین نحوه مدیریت مسائل و رویدادها با پرسنل انتظامات گفتگو کرد.

خبرنگار: میرزایی

عکس: اصلانی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست