پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۱۱
|
کد خبر: ۲۱۸۶
عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا و پژوهشگر جوان برجسته کشور ضمن تاکید بر اهمیت شناخت مرزهای پژوهش خاطرنشان کرد: همکاری علمی با سایر متخصصان، در سطح دانشگاه و بین الملل، یکی از عوامل موفقیت بنده در این زمینه بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷

دکتر آرش فتاح الحسینی عضو هیأت علمی گروه مهندسی مواد دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا اظهار داشت: بخش های اولیه و اصلی، جهت شرکت در فراخوانی که فرهنگستان علوم متولی آن بوده، عضویت هیأت علمی است، که با برخورداری از این امتیاز در این فراخوان شرکت نمودم و راه مناسب استفاده از تجهیزات موردنیاز را، در پژوهش های خود قرار دادم و سرانجام با مساعدت دانشجویان ساعی و با انگیزه خویش، در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا که در تسهیل و ارتقا سطح پژوهشی من موثر بوده اند، به عنوان پژوهشگر جوان برجسته مهندسی کشور برگزیده شدم وافتخاراتی برای دانشگاه بوعلی سینا کسب نمودیم.

وی، ضمن تاکید بر اهمیت شناخت مرزهای پژوهش خاطرنشان کرد: همکاری علمی با سایر متخصصان، در سطح دانشگاه و بین الملل، یکی از عوامل موفقیت بنده در این زمینه بوده است.

فتاح الحسینی تشریح کرد: بخش های اولیه کار برای منتخب شدن در این فراخوان به عنوان پژوهشگر جوان سال را می توان شماری از طرح های پژوهشی شامل ۳ طرح اصلی، چاپ ۵ کتاب، ۱۲۵مقاله ISI و ۳5 مقاله ISC، همچنین راه اندازی کارشناسی ارشد مهندسی مواد درسال ۱۳۹۰، دکترای مهندسی مواد در سال۱۳۹۱، مدیریت و راه اندازی آن برشمرد.

پژوهشگر جوان برجسته کشور متذکر شد: هیچ عضو هیأت علمی این دانشگاه و سایر دانشگاه ها، نمی تواند تمام موفقیت های خود را تنها حاصل دستاوردهای خویش بداند، بلکه موفقیت وی حاصل مجموعه ای است از دانشگاه، حوزه پژوهشی و دانشجویان ساعی و پرتلاش خود که باید قدرشناس این مجموعه بود.

وی در پایان برای هم نوعان خود در تمام گروه های آموزشی، اعضای هیأت علمی در تمامی سطوح ملی و بین الملی و ارتقای جایگاه علمی دانشگاه بوعلی سینا آرزوی موفقیت کرد.

خبرنگار: یاری
عکس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست