پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۳۴
|
کد خبر: ۲۲۰۲
جمهوری اسلواکی به اساتید دانشگاهی، دانشجویان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و پژوهشگران برای سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ بورس تحصیلی می دهد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت بهداشت، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت فراخوان اعطای بورس تحصیلی جمهوری اسلواکی برای سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را منتشر کرد.

بورس تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ جمهوری اسلواکی برای اساتید دانشگاهی، دانشجویان مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و پژوهشگران علاقمند اعطا می‌شود.

این بورس تحصیلی به ۷۶ نفر از متقاضیان (۹ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد، ۹ دانشجوی مقطع دکتری تخصصی Ph.D و ۵۸ مدرس و پژوهشگر دانشگاه) اعطا خواهد شد.

مدت اقامت بورسیه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد برای دوره‌های ۲.۵ ساله یک تا ۲نیمسالو برای دوره‌های آموزشی ۳.۵ ساله یک تا ۳نیمسالتعیین شده است. این میزان برای دانشجویان مقطع دکتری (Ph.D) و اساتید دانشگاهی دوره یک تا ۱۰ در نظر گرفته شده است.

سقف مقرری ماهانه بورسیه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ۳۵۰ یورو، دانشجویان مقطع دکتری ۵۸۰ یورو، مدرسینی که مدرک دکتری یا معادل آن با کمتر از ۱۰ سال سابقه فعالیت دانشگاهی را دارند ۸۵۰ یورو و دارندگان مدرک دکتری با بیش از ۱۰ سال سابقه آموزشی ۱۰۰۰ یورو است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.scholarship.sk مراجعه کنند. تاریخ انقضای تکمیل و ارسال فرم ۳۰ آوریل برابر با ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۸ است.

بر اساس اعلام مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تحصیل در دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت بهداشت در صورتی که دوره منجر به اخذ مدرک تحصیلی شود و فرد متقاضی ارزشیابی مدرک تحصیلی خود در ایران باشد همچنان الزامی بوده و مراحل ارزشیابی مدارک نیز بر اساس ضوابط مصوب شورای عالی ارزشیابی مدارک وزارت بهداشت است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش