پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۲۸
|
کد خبر: ۲۲۳۳
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با بسنا گفت: همایش زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها، برای اولین بار در ایران، تیرماه 98 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می گردد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸

دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: همایش زندگی دانشجویی، فرصت ها و آسیب ها، برای اولین بار در ایران، تیرماه 98 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می گردد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در زندگی هر جوانی دوران دانشجویی است؛ قصد داریم به خصوص دانشجویان خوابگاهی و البته به طور کلی مسائل و فرصت های دوران دانشجویی را از دیدگاه مدیران، دانشجویان، اساتید، مددکاران، روان شناسان، متخصصان اجتماعی و مسؤولان خوابگاه ها به بحث و تبادل نظر بگذاریم.

دکتر نقدی عنوان کرد: از همینجا از همه علاقمندان دعوت می شود مقالات علمی، تجارب مدیریتی و خاطرات خود از دوران دانشجویی و زندگی خوابگاهی، ایده ها و پیشنهادات خودشان را به اولین همایش ملی" زندگی دانشجویی آسیب ها و فرصت ها" از طریق سامانه همایش ارسال نمایند.

وی اضافه کرد: به مقالات برگزیده کمیته علمی جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر علمی همایش تشریح کرد: محورهای عمده همایش عبارت است از آسیب ها و فرصت های دوران دانشجویی، نقش مراکز مشاوره و مددکاری در مدیریت بحران های زندگی دانشجویی، آسیب های اجتماعی و روانی، اعتیاد و شکست های عاطفی، جامعه پذیری و الزامات زندگی دانشجویی، تجارب مدیریت مشارکتی، نقش تشکل های دانشجویی و شوراهای صنفی، همزیستی با دانشجویان بین المللی و تفاوت های فرهنگی، نقش ورزش در زندگی دانشجویی، خیرین و بخش خصوصی در حوزه دانشجویی، راهکارهای مصرف بهینه حامل های انرژی و سایر مصارف، تنوع و کیفیت تغذیه دانشجویان ساکن در سراها، خوابگاه های خصوصی و غیر دولتی و چالش¬ها و فرصت های فرارو، تجارب موفق دانشگاه ها در خصوص اداره سراهای دانشجویی، مطالعه تطبیقی نظام خدمات رفاهی و خوابگاهداری در دانشگاه های جهان، ایده های نو و ویژه در حوزه خدمات دانشجویی، اخلاق و زندگی دانشجویی.

نقدی گفت: همچنین بروشور، عکس و فیلم و خاطرات در قالب نمایشگاه جنبی این همایش برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حامیان همایش زندگی دانشجویی آسیب ها و فرصت ها عبارتند از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه بوعلی سینا، صندوق رفاه دانشجویان، انجمن جامعه شناسی ایران، انجمن مددکاری اجتماعی ایران و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان همدان.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در پایان گفت: همایش زندگی دانشجویی آسیب ها و فرصت ها در سیولیکا و ISC نیز نمایه شده است.

خبرنگار: اسماعیلی

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست