پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۴۸
|
کد خبر: ۲۲۷۹
مسؤول نهاد نمايندگي مقام رهبری در دانشگاه بوعلی سینا گفت: متاسفانه فرهنگ امروز ازدواج در کشور ما، یک فرهنگ غلط و دور از معارف دینی است و تا زمانی که این فرهنگ اصلاح نشود، فرصت‌های ازدواج از بین خواهد رفت، در نتيجه سن ازدواج بیشتر خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، علی محمد عباسی، مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، در جشن بزرگ ازدواج دانشجویی که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد، گفت: متاسفانه فرهنگ امروز ازدواج در کشور ما، یک فرهنگ غلط و دور از معارف دینی است و تا زمانی که این فرهنگ اصلاح نشود، فرصت‌های ازدواج از بین خواهد رفت و سن ازدواج بیشتر خواهد شد.

وی افزود: ‌تلاش همکاران ما در نهاد دانشگاه، معاونت دانشجویی و فرهنگی و ریاست دانشگاه تبیین ازدواج آگاهانه، به هنگام و آسان در فضای جامعه است.

وی تبیین کرد: ما امسال بیش از ۵۰۰ ازدواج در دانشگاه‌های استان داشتیم و از آن بین تعداد بیش از ۱۵۰ زوج به دانشگاه بوعلی سینا اختصاص داشت که این آمار نشان‌دهنده افزایش ازدواج در دانشگاه بوعلی سینا نسبت دیگر دانشگاه‌های استان است.

وی خاطر نشان کرد: به همت ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی، هدیه مقام معظم رهبری برای ۱۵۰ زوج محقق شد و بیش از ۱۲۰ زوج به صورت متمرکز در بهمن ماه ۹۷ عازم مشهد شدند و ۳ روز میهمان امام رضا (ع) بودند.

خبرنگار: میرزایی

عکس: امینی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست