پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۱۰
|
کد خبر: ۲۲۸۳
در آخرین رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ایران؛

دانشگاه بوعلی سینا رتبه هشتم دانشگاه های جامع کشور در رتبه بندی ISC را کسب کرد

براساس آخرین رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ایران، دانشگاه بوعلی سینا رتبه هشتم دانشگاه های جامع کشور در رتبه بندی ISC را کسب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، آخرین ربته بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی ایران در دوره زمانی (۱۳۹۶-۱۳۹۷)توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام اعلام شد.

بر اساس آخرین رتبه بندی اعلام شده توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دانشگاه بوعلی سینا با 2 پله صعود از رتبه دهم به رتبه هشتم رتبه بندی دانشگاه های جامع کشور ارتقا پیدا نموده است.

این نظام رتبه بندی دانشگاه های کشور را بر اساس ۵ شاخص پژوهش، آموزش، وجهه بین المللی، تسهیلات، فعالیت های اجتماعی-اقتصادی رتبه بندی می کند. بر این اساس دانشگاه بوعلی سینا با کسب امتیاز۶۴.۲۵ در رتبه هشتم این رتبه بندی در دوره زمانی ۱۳۹۶-۱۳۹۷ قرار گرفته است.

نتایج رتبه‌بندی در جدول (پیوست خبر) به شکل کسر برای هر یک از دانشگاه‌ها نوشته شده که در آن، صورت کسر رتبه و مخرج کسر نمره دانشگاه در شاخص مربوطه را مشخص می‌کند.

همچنین اطلاعات پژوهشی رتبه‌بندی سال ۹۷-۹۶ مربوط به بازه زمانی ۲۰۱۶-۲۰۱۴ و اطلاعات پرسشنامه مربوط به بازه زمانی ۱۳۹۵-۱۳۹۳ می‌باشد.

رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ایران


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست