پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۸۹
|
کد خبر: ۲۳۵۷
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: مقاومت بهترین واژه قابل دفاع منطقی است و مقاومت عین انقلاب است و این دو ‌لازم و‌ ملزوم هم هستند؛ مسیری که شهدا در ابتدای انقلاب شروع کردند، امروز ما با مقاومت طی می‌کنیم.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در همایش بزرگ دانشجویان شاهد و‌ ایثارگر که به همت ستاد شاهد و‌ایثارگر دانشگاه در سالن شهید چمران دانشکده علوم‌پایه برگزار شد، گفت: ما باید از امام حسن بزرگواری و کرامت را یاد بگیریم. اگر جامعه بخواهد مبتنی بر کرامات و تعالیم حسنی پیش برود باید بزرگواری و کرامت را یاد بگیرد.

وی افزود: اگر جامعه با کرامت باشد و با کرامت پیش برود، مشکلاتی اقتصادی، فرهنگی، ناهنجاری و جرم و جنایت در جامعه وجود ندارد‌؛ جامعه دارای کرامت اهل رشد، فکر، هنجارها و ارزش‌های الهی است.

شعبانی بیان کرد: مسیری که مردم از بعد از انقلاب شروع کردند با مقاومت پیش خواهد رفت؛ اگر ملتی بخواهد رشد کند، به تمدن اصیل اسلامی و به جامعه مهدوی برسد تنها با مقاومت به آن می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم به رشد و‌توسعه برسیم، راهش مقاومت درست است؛ مدیریت جهادی، مدیریت علمی، تفکر، اندیشه و فرهیختگی در درون مقاومت است.

وی تشریح کرد: مقاومت بهترین واژه قابل دفاع منطقی است و مقاومت عین انقلاب است و این دو ‌لازم و‌ ملزوم هم هستند؛ مسیری که شهدا در ابتدای انقلاب شروع کردند، امروز ما با مقاومت طی می‌کنیم.

وی در انتها گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید إن الذين قالوا ربنا الله ثم استقاموا یعنی کسانی که حرف زدند و سرحرفشان ایستادند؛ پس این وعده الهی است کهمقاومت رمز پیروزی در همه امور است.

خبرنگار: میرزایی

عکس: بختیاری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی