پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۵۵
|
کد خبر: ۲۳۹۲
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها خواستار شد:

راه‌اندازی سفرهای زیارتی کوتاه‌مدت و ارزان قیمت برای دانشجویان

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت خواستار پیگیری جدی سفرهای زیارتی کوتاه‌مدت و ارزان قیمت شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به همراه حجت‌الاسلام مرتضی مطهری‌پور رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در محلبعثهمقام معظم رهبری با حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب؛ نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار زمینه همکاری هرچه بیشتر برای اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات و در صورت راه اندازی عمره به سرزمین وحی بررسی شد و دو طرف بهره‌مندی از فضای معنوی این سفرها را دارای آثار و برکات فراوان در میان دانشگاهیان دانستند.

حجت‌الاسلام رستمی درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص سفرهای زیارتی دانشگاهیان توضیحاتی را ارائه داد.

وی ارتقای بینش و بصیرت اعتقادی را از برکات سفرهای زیارتی در میان دانشگاهیان دانست و با اشاره به استقبال آنها از این سفرها به‌ویژه در استان تهران گفت: زیارت بارگاه اهل‌بیت (علیهم السلام) در بهره‌مندی از این فضای معنوی و حتی در زندگی دانشجویان تأثیر مثبت داشته است.

وی به اعطای وام به دانشگاهیان برای سفرهای زیارتی اشاره کرد و خواستار پیگیری جدی سفرهای کوتاه مدت و ارزان قیمت شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست