پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۶۸
|
کد خبر: ۲۴۰۴
دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، با صدور پیامی، دانشگاهیان را به شرکت در راه‌پیمایی روز قدس دعوت کرد
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش بسنا،  متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

روز جهانی قدس یکی از ارزنده‌ترین مناسبت‌های وحدت‌طلبانۀ جهان اسلام است که ریشه در تفکراتِ دوراندیشانه و آرمان‌گرایانه امام خمینی(ره) دارد؛ انتخاب هوشمندانه آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان، برای این روز بزرگ تاریخی، سبب ایجاد اتحاد و انسجام صف‌های مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و خصوصاً رژیم مجعول صهیونیستی است. به عبارت دیگر، روز جهانی قدس، یک مناسبت فراملّی است که همۀ مرزهای جغرافیایی و قلمروهای سیاسی را درنوردیده و برای آحاد مسلمانان، اتحاد و وحدت کلمه را در زیر پرچم واحدِ اسلام ناب محمدی معنایی تازه بخشیده است.

بی‌شک، روزجهانی قدس، روزِ افشای سرشت و ذاتِ خبیثِ رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است؛ روزی که هرانسان آزاده‌ای، خصوصاً پیروان راستین پیامبر اسلام(ص)، به ندای وجدان بیدار خویش پاسخ می‌گوید و در حمایت از مبارزه آزادی‌خواهانه‌ ملت ستم‌دیده فلسطین، در اجتماعِ حامیان و پاسدارانِ شرافت انسانی و دوست‌داران رهایی قدس شریف و مردم فلسطین از بند اسارت، حضوری آگاهانه و اثربخش خواهد داشت.

اکنون که توطئه‌های جدیدی همانند طرح موذیانه «معامله قرن» از سوی دولت آمریکا در مجامع بین‌المللی در حال ارائه شدن است، و این طرح مضحک، هدفی را جز خاموش کردن موج استکبارستیزی و خنثی کردن موفقیّت‌های بزرگ مسلمانان برای آزادی کامل قدس مقدس، دنبال نمی‌کند؛ ارزش و اهمیت روز قدسِ امسال بیش از پیش برای مسلمانان آشکار و مشخص است.

 اینجانب ضمن بزرگ‌داشت روز جهانی قدس؛ همۀ مردم ایران، به‌ویژه استادان، دانشجویان وکارکنان خدوم دانشگاه بوعلی‌سینا را به شرکت در راهپیمایی بزرگ روز قدس دعوت می‌نمایم و از خداوند منّان آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم صهیونیستی، مسألت دارم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست