پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۹۶
|
کد خبر: ۲۴۳۱
اولین سمپوزیوم ساخت بدنه خودرو (Body In White: BIW-98) با همکاری دانشکده مهندسی و علم مواد دانشگاه صنعتی شریف و سایپا در روزهای ۱۱ و ۱۲ تیرماه امسال و همزمان با هفته صنعت و معدن، در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش بسنا، هدف اصلی این سمپوزیوم ارائه مقالات تحقیقاتی در زمینه تولید قطعات و مجموعه‌های پرسی بدنه خودرو، ارائه آخرین تکنولوژی‌ها درخصوص تولید و ساخت بدنه خودرو و همکاری و همفکری محققان دانشگاهی با مهندسین بخش صنعت ساخت و تولید بدنه خودرو در راستای توسعه علمی، فنی و تولیدی صنایع خودرو است.

در این سمپوزیوم تلاش خواهد شد تا فضای لازم برای ارتباط و تبادل نظر در زمینه‌های مورد علاقه و نیاز صنایع خودروسازی فراهم شود. ارتباطات بیشتر میان متخصصین در حوزه تخصصی ساخت و تولید بدنه خودرو، روند همکاری‌های پژوهشی میان صنایع خودرو با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی را سرعت می‌بخشد و شناسایی نیازها و مشکلات از این طریق و رسیدن به تعاریف مشخصی از پروژه‌های تحقیقات کاربردی می‌تواند به بازده حداکثری ارتباطات پژوهشی منجر شود.

تمام پژوهشگران و مهندسین فعال در این زمینه می‌توانند آخرین یافته‌های پژوهشی و تجربیات فنی و علمی خود را در زمینه‌های مربوط به ساخت بدنه خودرو و موضوعات این سمپوزیوم ارائه کنند.

کاربرد مواد نوین در سبک سازی و ارتقای ایمنی بدنه خودرو، فرآیندهای پرسکاری و شکل‌دهی ورق بدنه خودرو، خطوط پرسکاری، فرآیندهای جوشکاری و اتصال در بدنه خودرو، آینده پژوهی و تکنولوژی‌های نوین در تولید بدنه خودرو و مدیریت، اقتصاد و محیط زیست در تولید بدنه خودرو از جمله محورهای این سمپوزیوم دو روزه خواهد بود.

۲۰ خردادماه جاری آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این رویداد عنوان شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://biw98.conf.sharif.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه