پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۹۳
|
کد خبر: ۲۷۵۰
مدیر امور مالی دانشگاه بوعلی سینا گفت: به منظور مدیریت منابع و رفاه حال دانشگاهیان، از این به بعد پرداخت های رفاهی کارکنان و اساتید دانشگاه بوعلی سینا غیرنقدی و در قالب کارت اعتباری خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۸

محمدمهدی غفاری مدیر امور مالی دانشگاه بوعلی سینا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: به منظور مدیریت منابع و رفاه حال دانشگاهیان، از این به بعد پرداخت های رفاهی کارکنان و اساتید دانشگاه بوعلی سینا غیرنقدی و در قالب کارت اعتباری خواهد بود.

وی افزود: "رفاه کارت" کارتی اعتباری و همانند دیگر کارت های بانکی است، با این تفاوت که قابلیت دریافت پول نقد از دستگاه خودپرداز را ندارد؛ که در اختیار همه اعضای هیأت علمی و غیرهیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا قرار گرفته و رمز آن مختص خود افراد است، که صاحب کارت می تواند به طور مستقل و از هر فروشگاهی خرید مورد نظر خود را تأمین نماید.

غفاری خاطرنشان کرد: قبل از این پرداخت هایی به مناسبت های مختلف، در قالب هدیه یا خدمات رفاهی به اساتید و کارکنان دانشگاه ارائه می شد که بعضا با مشکلاتی مواجه بوده و ارائه یکسان خدمات به دانشگاهیان را با مخاطره مواجه می کرد.

وی تأکید کرد: در این طرح که با همکاری بانک ملی ایران صورت گرفته است، سعی شده تا موانع پیشین رفع و گام های مؤثری در این موضوع برداشته شود.

مدیر امور مالی دانشگاه اضافه کرد: در آینده نزدیک، دانشگاهیان می توانند با استفاده از رفاه کارت و با مراجعه به فروشگاه های مورد تأیید و قرارداد دانشگاه اقلام مورد نیاز خود را خریداری کرده و به طور اقساطی از محل حقوق خود پرداخت کنند، که عناوین این فروشگاه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: لازم است دانشگاهیان عزیز به محض دریافت رفاه کارت، نسیت به تغییر رمز عبور آن اقدام نموده و حفظ آن کوشا باشند.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست