پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۶۷
|
کد خبر: ۲۹۲۱
به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا با خانواده شهید مرتضی فراهانی فروزی دیدار کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا با خانواده شهید مرتضی فراهانی فروزی پدر گرانقدر دانشجوی دانشگاه بوعلی سینا دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام علی‌محمد عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: خداوند بزرگ برای اینکه انسان‌ها در مسیر بندگی قرار بگیرند، اولیای الهی و کتب الهی را در اختیار بشریت قرار داد و تمام سعی و تلاش اولیای الهی و این کتب این بوده است که انسان از مسیر اصلی خود منحرف نشود؛ اگر گاهی انسان منحرف می‌شد انسان‌های بزرگی بودند که با جانفشانی‌های خود، انسان‌ها را در مسیر صحیح پروردگار قرار دهند.
وی افزود: انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم کرد که این جانفشانی‌ها، از خودگذشتگی‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت توسعه پیدا کند، باب شود و اعتلا پیدا کند.
عباسی خاطرنشان کرد: ما در ۸ سال دفاع مقدس چیزی بیش از یک میلیون نفر حضور پیدا کردند که اینها همگی الگو و اسوه‌ای برای ما هستند؛ البته هم جانفشانی شهدا و ایثارگران هم جانفشانی خانواده‌های آنها مورد اهمیت است.
وی خطاب به فرزندان شهید فراهانی فروری گفت: شما اگر ایثار نمی‌کردید و از عاطفه پدری نمی‌گذشتید مطمئنا کشور ما در این موقعیت قرار نمی‌گرفت؛ امیدوارم بتوانیم طوری رفتار کنیم که شرمنده شهدا و خانواده‌های آن‌ها نشویم.
دکتر غلامحسین مجذوبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در ادامه بیان کرد: شهیدان کسانی هستند که خداوند بر آن‌ها صلوات فرستاده است و وضع شهدا معلوم است؛ این ماییم که مانده‌ایم و باید نگران حال خودمان باشیم.

خبرنگار: میرزایی
عکس: علی‌احمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست