پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۷۱
|
کد خبر: ۲۹۲۶
حجت الاسلام علی‌محمد عباسی گفت: انبیا و اولیای الهی جز برای حاکمیت دینی تلاش نکردند و برای برقرای این حاکمیت دینی سعی، تلاش، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های زیادی صورت گرفت؛ انقلاب اسلامی هم مرهون ایثارگری‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و خانواده‌های آنها در جهت تقویت حاکمیت دینی است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت الاسلام علی‌محمد عباسی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا در مراسم تجدید عهد و پیمان با شهدا که به مناسبت هفته دفاع مقدس، با حضور اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه در یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد، گفت: خداوند برزگ فلسفه خلقت را خلیفه‌اللهی انسان می‌داند و در جهت رسیدن انسان به مقام خلیفه‌اللهی، انبیا، اولیا و کتب الهی را فرستاد تا انسان این مسیر خود را درست طی کند؛ مطمئنا این راه بدون ایجاد حاکمیت دینی محقق نمی‌شود.
وی افزود: انبیا و اولیای الهی جز برای حاکمیت دینی تلاش نکردند و برای برقرای این حاکمیت دینی سعی، تلاش، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های زیادی صورت گرفت؛ انقلاب اسلامی هم مرهون ایثارگری‌ها و جانبازی‌های رزمندگان و خانواده‌های آنها در جهت تقویت حاکمیت دینی است.
مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا گفت: ما با مقدمات حضور حضرت ولی عصر خیلی فاصله داریم و باید مقدمات حضور ایشان و رساندن و رسیدن به تمدن نوین اسلامی را فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مطمئنا کسانی که در ۸ سال دفاع مقدس حضور داشتند، مسوولیتی بزرگتر در جهت تقویت حکومت دینی دارند و هنوز هم در خط مقدم قرار دارند چنان که در زمان دفاع مقدس و در زمان دفاع از حریم و حرم اهل بیت در خط مقدم حضور داشتند.
عباسی در پایان تبیین کرد: الحمدلله مسوولین دانشگاه ما انقلابی هستند و دغدغه انقلاب دارند و تمام سعی و تلاش خود را در جهت حاکمیت انقلاب انجام به کار خواهند گرفت؛ مطمئنا یک بعد از تقویت حاکمیت دینی، تقویت علمی است.

خبرنگار: میرزایی
عکس: علی‌احمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست