پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۴۹
|
کد خبر: ۳۰۰۴
دکتر اکبر عروتی موفق به خبرنگار بسنا گفت: دانشجویانی که در زیارت اربعین شرکت می‌کنند بعد از بازگشت، براساس تاریخ ورود و خروج مندرج در گذرنامه غیبت آنها موجه می‌شود، کارکنان نیز با توجه به ضوابط اداری مرخصی می‌گیرند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۸

دکتر اکبر عروتی موفق، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، در خصوص اعزام دانشجویان و کارکنان دانشگاه به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بیان داشت: ثبت‌نام از هفته قبل شروع شده و تا ۱۵مهرماه ادامه دارد؛ آمار قطعی از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در این برنامه تا به حال آماده نیست.

وی افزود: دانشگاه تسهیلاتی را فراهم نموده‌است؛ تا لب مرز دانشجویان و کارکنان را همراهی می‌کند و ان‌شاءالله برای برگشت نیز تمهیداتی در نظر گرفته‌شده‌است.

عروتی در ادامه گفت: وام دانشجویی برای عتبات عالیات به صورت متمرکز از طریق وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان پیگیری و ثبت‌نام از طرق سایت انجام می‌شود؛ یک وام برای افراد متاهل و یک وام برای افراد مجرد درنظر گرفته‌شده‌است و بسته به امکاناتی که وزارت علوم دراین بخش در اختیار دارد طبیعتا می‌تواند به تعهداتش عمل کند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: با مسؤولین محترم آموزش دانشگاه نیز صحبت‌های لازم صورت گرفته و مقرر شده‌است، دانشجویانی که در زیارت اربعین شرکت می‌کنند بعد از مراجعه براساس تاریخ ورود و خروج مندرج در گذرنامه غیبت آنها موجه شود، کارکنان نیز باتوجه به ضوابط اداری مرخصی می‌گیرند.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست