پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۴۴۲
|
کد خبر: ۳۰۳۰
دکتر محمد جواد دکامی در گفتگو با بسنا خبر داد:

۴ مرکز توزیع غذای مکمل به سیستم تغذیه اضافه خواهد شد

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با بسنا گفت: زمینه سازی اتصال ۴ مرکز از مراکز توزیع غذا به سلف انجام شده‌است؛ بوفه دانشکده علوم پایه، بوفه دانشکده هنر و معماری، بوفه خوابگاه غدیر و رستوران زیتون که هم‌اکنون تحت عنوان کافه زیتون فعالیت خود را شروع کرده است. نهایتا یک یا دو هفته دیگر آن‌ها به سیستم رزرو غذا متصل خواهد شد و با یک هماهنگی بین رستوران‌ها ۴ یا ۵ منوی دیگر اضافه خواهد شد که دانشجویان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

دکتر محمدجواد دکامی مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا گفت: زمینه سازی اتصال ۴ مرکز از مراکز توزیع غذای مکمل به سلف انجام شده‌است؛ بوفه دانشکده علوم پایه، بوفه دانشکده هنر و معماری، بوفه خوابگاه غدیر و رستوران زیتون که هم‌اکنون تحت عنوان کافه زیتون فعالیت خود را شروع کرده است. نهایتا یک یا دو هفته دیگر آن‌ها به سیستم رزرو غذا متصل خواهد شد و با یک هماهنگی بین رستوران‌ها ۴ یا ۵ منوی دیگر اضافه خواهد شد که دانشجویان بتوانند از انها استفاده کنند.
دکامی در رابطه با قیمت غذا‌ها گفت: هنگام رزرو غذا از یارانه ‌دانشجویی استفاده می‌شود؛ دانشگاه به طور مثال حدود ۴ یا ۵ هزار تومان را پرداخت خواهد کرد و بقیه را دانشجو پرداخت می‌کند تا باری از روی دانشگاه برداشته شود و تنوع غذایی بیشتر می‌شود.
وی در پایان گفت: لازم است از دکتر محسنی رئیس دانشکده علوم پایه تشکر کنم که دلسوزانه زحمت می‌کشند؛ همچنین شورای صنفی این دانشکده که پیگیر بودند نیز تشکر می‌کنم.

خبرنگار: میرزایی
عکس: موسوی ستوده

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو