پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۷
|
کد خبر: ۳۲۴۷
در جلسه مسوولین فرهنگی با فعالان فرهنگی بیان کرد: افتتاحیه هشتمین جشنواره رویش دانشگاهی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، ۱۷آذر در این دانشگاه برگزار می‌شود‌.
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، در جلسه ای که با حضور مسوولین فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا با دبیران کانون های مرکزی دانشگاه ها برگزار شد، نیره جوادی کارشناس فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه کانون ها باید به تکمیل شورای مرکزی و تشکیل مجمع عمومی بپردازند، گفت: فرهنگ، میراث یک ملت و مجموعه‌ای از دستاوردهای هنری، فکری و اخلاقی است و معاونت فرهنگی دانشگاه به عنوان ویترین فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه عمل می‌کند.

وی بیان داشت: ۱۷آذر افتتاحیه هشتمین جشنواره رویش دانشگاهی است، که با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، در دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود‌.

جوادی در ادامه با ذکر اینکه این جشنواره با هدف افزایش توسعه کمی کیفی کانون‌ها برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه به هریک از کانون‌ها غرفه‌هایی اختصاص داده می‌شود که هدف آن صرفا جهت نمایش دستاورهای کانونی است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش رقابتی و غیررقابتی انجام می‌گیرد، تشریح کرد: بخش رقابتی شامل کانون‌های برگزیده، آثار و دستاوردهای فردی گروهی و همچنین ایده‌ها و شرح‌های برگزیده کانون است و بخش غیررقابتی شامل معرفی چهره‌های موفق کانونی، نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای کانونی و کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی است.

کارشناس فرهنگی دانشگاه در پایان افزود: در این جشنواره، از طریق شاخص‌های ارزیابی نظیر نوآوری و خلاقیت، فعالیت‌های آموزشی، همکاری و مشارکت بین کانونی، مستندسازی فعالیت‌ها و همچنین میزان جذب مخاطب در برنامه و کانون‌های برتر را مشخص شده و به این کانون‌های منتخب به مرحله بعد یعنی رویش ملی که در سطح کشور برگزار می‌شود، راه پیدا می‌کنند.

خبرنگار: یاری
عکس: مالمیر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر