پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۹۸
|
کد خبر: ۳۳۲۲
مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با بسنا گفت: جهت رفاه حال دانشجویان، یک سانس تفریحی در روز شنبه برای دانشجویان اضافه شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۸

دکتر مهرداد عنبریان مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بوعلی سینا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، در خصوص سانس های استخر دانشگاه، اظهار داشت: سانس های صبح، 8 سانس، در اختیار کلاس های آموزشی دانشجویان تربیت بدنی جهت گذراندن واحد های درسی تخصصی و 2 سانس صبح چهارشنبه، در اختیار کلاس ها و دوره های آموزشی برای کلیه اقشار دانشگاه می باشد.

وی افزود: از 30 سانس باقی مانده، 10 سانس تفریحی برای دانشجویان و مابقی آنها به اساتید، کارکنان و بخش خصوصی جهت درآمدزایی اختصاص یافته است؛ لازم به ذکر است، سانس دانشجویی ساعت 17:45 الی 19 روزهای شنبه نیز جهت رفاه حال دانشجویان به برنامه برنامه سانس های تفریحی دانشجویان اضافه شد.

عنبریان همچنین گفت: استخر دانشگاه از اماکنی محسوب می شود که بیشترین استفاده و تقاضا را از سوی کلیه اقشار خانواده بزرگ دانشگاه دارد، باتوجه به این امر پوشش دادن کلیه مطالبات منطقی متاسفانه بسیار مشکل است، فلذا باید تا حد امکان و مقدورات امور، مدیریت شود.

وی اضافه کرد: ضمن استقبال از پیشنهادات دانشگاهیان عزیز، همیشه به دنبال جلب رضایت اقشار مختلف دانشگاه بوده ایم، اما ذکر این نکته ضروری است که استخر دانشگاه دارای هزینه هایی مانند تامین آب، برق، گاز، هزینه های تاسیساتی و نگهداری، هزینه های جاری، بهداشتی و پرسنلی است؛ در نتیجه اداره مستمر استخر و نگهداری از آن بسیار پرهزینه می باشد.

دکتر عنبریان تصریح کرد: میانگین این هزینه ها، ماهیانه بالغ بر 30 میلیون تومان خواهد بود، که البته هزینه های تعمیراتی هم بر این مبلغ اضافه می شود؛ از طرفی میانگین فروش بلیط ماهیانه استخر فقط بین 6 تا 7 میلیون تومان می شود.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه ادامه داد: لذا جهت ادامه حیات استخر با کیفیت موجود، که بدون شک یکی از بهترین استخر های همدان محسوب می شود، نیاز به درآمدزایی معقول است، که با اختصاص دادن بعضی از سانس ها به بخش خصوصی این امر ممکن خواهد بود.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی