پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۴۶
|
کد خبر: ۳۴۵۶
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا گفت: آمریکایی‌ها به این نقطه خواهند رسید که اگر با پا‌های خود از منطقه بروند بهتر از این است که با تابوت از منطقه خارج شوند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۶ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم بزرگداشت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور دانشجویان در مسجد جلیلی تهران برگزار شد، گفت: نباید اجازه دهیم شهادت سردار سلیمانی توسط برخی از افراد مصادره شود و آن‌ها به جای اینکه عزت، صلابت و عزم راسخ در مقابله با دشمن را در دل جامعه بیاندازند تزلزل را به دل جامعه بیندازند و این شهادت را به عنوان شکست تلقی کنند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: جریانی که با تعارف و فشار به دنبال این بود که آمریکا از منطقه برود الان و به دنبال شهادت سپهبد سلیمانی با قوت و صراحت اخراج آمریکا از منطقه را طلب می‌کند بنابراین آمریکایی‌ها به این نقطه خواهند رسید که اگر با پا‌های خود از منطقه بروند بهتر از این است که با تابوت از منطقه خارج شوند و این مسیری است که نباید اجازه دهیم کسی غیر از این مسیر را به ما نشان بدهد.

رستمی یادآور شد: هر چند که داغ حاج‌قاسم سخت است، اما برخی‌ها در شهادت او بدمستی کردند به گونه‌ای که به دشمنان این آب و خاک احساس پیروزی دست داد، اما انشاالله خداوند این احساس را در کام آن‌ها تلخ خواهد کرد.

وی تصریح کرد: آنقدر اراده برای طی کردن مسیر شهید سلیمانی وجود دارد که در اراده ملت ایران ذره‌ای خلل وارد نخواهد شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: ما اگر دلخوش و خوشبین به دشمن باشیم شیطانی عمل کرده‌ایم. نه باید به لبخند‌های دشمن دل خوش بود و نه از بازو‌ها و ابزار‌های توانمند و حراست از دارایی‌های ارزشمند جامعه غافل و سست شد.

وی تصریح کرد: ما امروز دیدیم که دشمن چگونه از یک سو مدام پیام لبخند و مذاکره برای ما می‌فرستاد و در همان لحظه نیز به دنبال از بین بردن توانمندی‌ها و بازی‌های ما بود. اعتماد به دشمن روسیاهی در دنیا و آخرت را به همراه دارد و کسی که در این فضا به وعده‌های دشمن دلخوش کند یعنی به وعده‌های خداوند ایمان ندارد.

وی تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی را شبانه، بزدلانه و در میدان غیر رزم به شهادت رساندند، کسانی که دست به چنین اقدامی زدند همان‌هایی هستند که ضرب شصت حاج قاسم را در میدان رزم دیده اند و اتفاقاً باید در میدان رزم هم نتیجه انتقام سخت خون حاج قاسم را ببینند.

رستمی یادآور شد: شکل انتقام را نظام انقلابی و تدبیر فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت تعیین می‌کند، چون دشمن به این اطمینان رسیده که دوران بزن دررو تمام شده و اتفاقاً خون حاج قاسم آغاز زوال هژمونی آمریکا به صورت قطعی در منطقه خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست