پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۸۳
|
کد خبر: ۳۵۶۸
جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن برای کارکنان و اساتید دانشگاه بوعلی سینا، با حضور مسؤولین استان و دانشگاه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی‌سینا، جشن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن با حضور ربیعه علیمحمدی مشاور استاندار و مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان، پروانه رسولی‌ فرخ معاون مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، دکتر پروانه سموئی مشاور رئیس دانشگاه بوعلی سینا در امور بانوان، دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دکتر حسن علی‌عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه بوعلی سینا در سالن سرو دانشکده کشاورزی برگزار شد.

در ابتدی این مراسم، علیمحمدی گفت: اگر در جایگاه‌های تاثیرگذار و تصمیم‌گیر بانوان ما حضور داشته باشند، برنامه‌هایی که در تمام کشور و ‌موقعیت‌ها طراحی می‌شود، برای بانوان مناسب‌تر خواهد بود و رضایت زنان از جامعه بیشتر خواهد شد. اگر جامعه زنان باهم متحد شوند، دنیا زیباتر خواهد شد.

پس از آن دکتر سموئی بیان داشت: چیزی که در دانشگاه، به عنوان یک دستگاه اجرایی باید مطرح شود، این است که حداقل ۳۰ درصد از پست‌های مدیریتی را خانم‌ها برعهده بگیرند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما ۱۰۹۸ پرسنل داریم که حدود ۲۳۲ نفر از این تعداد، خانم‌هایی هستند که به عنوان کارمند و ‌هیات علمی مشغول به‌کار می باشند؛ همچنین ۳۵ نفر دارای پست و‌ مسؤولیت هستند که به نسبت تعداد کل، کم است.

سموئی خطاب به بانوان حاضر عنوان کرد: با توجه به این‌که ریاست دانشگاه برای سپردن مسؤولیت‌ها به بانوان علاقمند هستند، در صورتی‌که فکر می‌کنید می‌توانید مسؤولیت‌ها و‌ پست‌های اجرایی را بپذیرید، به ما اطلاع دهید تا بتوانیم از توانایی‌های شما استفاده کنیم.

پس از آن موسیقی زنده سنتی توسط گروه انجمن هنری باباطاهر اجرا شد.

در انتهای مراسم نیز، تجلیل و تقدیر از بانوان بازنشسته و پیشسکوت ده سال اخیر دانشگاه بوعلی سینا و تجلیل از بانوان برگزیده مسابقات ورزشی دهه فجر بهمن ۱۳۹۸ انجام شد.

خبرنگار: اسدی
عکس: آقایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر