پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۸
|
کد خبر: ۳۹۸۴
به همت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور؛

فراخوان پژوهشی ویژه کرونا منتشر شد

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در راستای تحقق مسئولیت‌ها و ماموریت خود؛ حمایت از طرح‌های پژوهشی مرتبط با بیماری کرونا را باتمهیدات ویژه در دستور کار خود قرار داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۹

فراخوان پژوهشی ویژه کرونا منتشر شد

 

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش بسنا و به نقل از صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، این صندوق برای نخستین بار، فراخوان پژوهشی ویژه‌ای را با محوریت «مقابله با کرونا» منتشر کرد. در این فراخوان از پژوهش‌هایی که در زمینه پیشگیری، درمان و مقابله با عوارض فردی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مرتبط با ویروس کرونا انجام می‌گیرد حمایت خواهد شد.

در این فراخوان طرح‌های پژوهشی، دوره‌های پسادکتری و رساله‌های دکتری؛ بر اساس جدول برنامه زمانی اعلام شده با تمهیدات ویژه مورد حمایت قرار می‌گیرد.

از جمله تمهیدات ویژه می‌توان به ارسال طرح توسط متقاضی فارغ از اینکه متقاضی طرح در حال اجرا و یا در حال ارزیابی در سامانه صندوق دارد، اشاره کرد. (این امکان استثناَ در فراخوان پژوهشی ویژه کرونا اجرا خواهد شد.)
 
بر اساس این فراخوان طرح های پژوهشی مرتبط با موضوع کرونا تا سقف ۶۰۰ میلیون ریال (۶۰ میلیون تومان) مورد حمایت قرار خواهند گرفت و همچنین برای طرح های پژوهشی گروهی (بین حداقل دو دانشگاه یا مرکز پژوهشی) میان رشته ای و بین المللی (با مشارکت فعال همکاران بین المللی) مرتبط با موضوع فراخوان امکان برخورداری از حمایت تا سقف ۱ میلیارد ریال (۱۰۰ میلیون تومان) فراهم می شود.

یادآور می شود امکان برخورداری از تسهیلات ویژه حمایتی برای پسادکتری و رساله های دکتری از جمله تسهیلات خاص فراخوان ویژه «مقابله با کرونا» است.

همچنین امکان تمدید طرح‌های پسا دکتری در حال اجراء برای سال دوم و یا درخواست پسادکتری دوم مرتبط با موضوعات فراخوان «مقابله با کرونا» محیا است.

از متقاضیان دعوت می گردد؛ جهت شرکت در فراخوان فوق، تقاضای خود را از طریق سامانه کایپر به نشانی (RTMS.INSF.ORG) در بخش فراخوان ویژه (مقابله با کرونا) در هریک از کارگروه های موجود ثبت نمایند.

فراخوان پژوهشی ویژه کرونا منتشر شد
برچسب ها: دانشگاه کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش