پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۸۶۴
|
کد خبر: ۴۰۱۸
دسترسی رایگان به پایگاه‌های اطلاعاتی مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری(رایسست) تا پایان تیرماه تمدید شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۲ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

دسترسی رایگان به پایگاه‌های اطلاعاتی رایسست تمدید شد

به گزارش بسنا و به نقل از مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، امکان دانلود رایگان مقالات پایگاه‌های اطلاعات علمی تا پایان تیرماه فراهم است.

مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری اسفند سال گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود با هدف ایفای نقشی هرچند کوچک در شرایط خاص پیش آمده، دسترسی به صورت مجازی به منابع اطلاعات علمی تمام متن این مرکز، برای اساتید، پژوهشگران، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر هموطنان گرامی، به مدت ۲ ماه (بدون نیاز به کد شناسایی و کلمه عبور) خواهد بود تا جامعه علمی کشور بدون مراجعه حضوری، نسبت به تأمین اطلاعات علمی مورد نیاز خود اقدام کنند.

رایسست از ابتدای فعالیت خود پایگاه های اطلاعاتی مختلفی را تأسیس کرده است که هر کدام از این پایگاه‌ها می‌تواند بخشی از نیازهای اطلاعاتی کاربران را تأمین کند. در این پایگاه‌ها امکان دسترسی به متن کامل مقالات مجلات علمی و پژوهشی، علمی ترویجی ، مجموعه مقالات کنفرانس‌ها و همایشهای علمی، کتاب‌های لاتین و فارسی، چکیده طرح‌های تحقیقاتی کاربردی، پایان نامه‌های انگلیسی و فارسی، مجموعه استانداردهای جهانی و سایر اطلاعات از قبیل مقالات روزنامه ها و... در تمام حوزه های موضوعی و به زبان های مختلف فارسی، لاتین و عربی از طریق حضوری و غیر حضوری  فراهم شده است. همچنین رایسست قادر است سایر مدارک علمی  موجود در پایگاه‌های معتبر علمی سراسر دنیا را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار کاربران قرار دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش