پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۹۰
|
کد خبر: ۴۱۲
با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا؛

سرپرست جدید دانشگاه ملایر کار خود را آغاز کرد

دکتر محمد ملکی، سرپرست جدید دانشگاه ملایر، با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا، کار خود را رسما در این دانشگاه آغاز کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، ظهر امروز یکشنبه 19 فروردین 1397، دکتر محمد ملکی، سرپرست جدید دانشگاه ملایر، با حضور دکتر حسن علی عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، دکتر حسن ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر احمد رضوانی مفرد رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا در دفتر ریاست این دانشگاه، کار خود را رسما در این دانشگاه آغاز کرد.

در این مراسم، دکتر حسن علی عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه بوعلی سینا ضمن تبریک این انتصاب شایسته در دانشگاه ملایر، عنوان کرد: دکتر ملکی از اعضای هیأت علمی خوشنام، خوش فکر و متعهد دانشگاه بوعلی سینا هستند و در چند دوره مدیریت خود در سطوح مختلف مدیریتی در دانشگاه، به خوبی و با پشتکار از عهده وظایف و امور محوله برآمدند. 
وی افزود: امید آن می رود با شناختی که از ایشان وجود دارد، در آینده، دانشگاه ملایر پله های ترقی و صعود خود را به شایستگی همچون گذشته طی کند.
دکتر علی عربی همچنین از زحمات در حدود یک ساله دکتر منوچهر بابایی به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا، در سمت سرپرست دانشگاه ملایر، تشکر و قدردانی نموده و خاطرنشان کرد: رؤسای ادوار گذشته این دانشگاه هرکدام به نوبه خود زحماتی را متحمل شده اند که در جای خود قابل احترام و تقدیر است.

در این جلسه هم چنین دکتر محمد ملکی، سرپرست جدید دانشگاه ملایر، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان دانشگاه ملایر، گفت: مدیریت دانشگاه، وظیفه خطیر و حساسی است که در این برهه زمانی بر عهده بنده نهاده شده است و امیدوارم تا با کمک خداوند متعال و همراهی جمع دانشگاهیان، این وظیفه مهم را به انجام برسانم.
وی بیان کرد: دانشگاه ملایر با وجود سابقه کمی که دارد، اما در همین مدت کوتاه هم به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده است، که باید با کمک یکدیگر این مسیر را با موفقیت طی کنیم و به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه این برنامه اعضای هیأت رئیسه و مدیران این دانشگاه نیز گزارشی از وضعیت فعلی دانشگاه ملایر ارائه کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه