پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۷۸۲
|
کد خبر: ۴۳۹۲
برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در دانشگاه بوعلی‌سینا، در آستانه ۳۱ شهریور اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹

برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در دانشگاه بوعلی‌سینا اعلام شد

به گزارش خبرنگار بسنا، برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در دانشگاه بوعلی‌سینا، در آستانه ۳۱ شهریور و توسط ستاد برگزاری این مراسم اعلام شد.

براین اساس مراسم غبارروبی از قبور مطهر شهدا و تجدید عهد و پیمان با امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دانشگاه، همراه با سخنرانی دکتر یعقوب محمدی‌فر رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا و حجت الاسلام محمدمهدی حاجیلویی‌محب رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، رأس ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۳۱ ام شهریور، در محل یادمان شهدای گمنام این دانشگاه برگزار می‌گردد.

در روز سه شنبه یکم مهرماه، به همت پایگاه مقاومت شهید امینی دانشگاه، مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور دانشگاهیان در یادمان شهدای گمنام دانشگاه بوعلی‌سینا برپا می‌شود.

گفتنی است در روز‌های هفته دفاع مقدس سال ۹۹، در کنار برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در مسجد بزرگ دانشگاه، راویان و رزمندگان دوران دفاع مقدس از خاطرات جانبازی‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان آن سال‌ها سخن خواهند گفت.

مسابقه کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس از مهرماه آغاز می‌شود و هر ماه تا پایان سال، یک کتاب معرفی و به عنوان مسابقه مطرح می‌گردد.

همچنین در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونای استان، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان مختص کارکنان دانشگاه و خانواده‌های ایشان در دستور کار برنامه‌های این هفته خواهد بود.

برنامه تجلیل از نویسندگان برتر استان در حوزه دفاع مقدس نیز از جمله برنامه‌های این هفته است، که روز یکشنبه ششم مهرماه در سالن جلسات فجر دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

پرسش و پاسخ به شبهات هشت سال جنگ تحمیلی به صورت ارتباط زنده اینستاگرامی نیز از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در دانشگاه است که جزئیات برگزاری آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، بسیج دانشجویی دانشگاه نیز در این ایام یادواره شهدای دفاع مقدس را با حضور فرماندهان و یادگاران آن دوران به صورت آنلاین و پخش مستقیم برگزار خواهد کرد.

خبرنگار: حوائجی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست