پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۷۱
|
کد خبر: ۴۴۰۹
اعضای هیأت علمی سراسر کشور مخاطب تخفیف‌های جدید پاییزی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند. تخفیف‌هایی ۵۰ درصدی که هم‌زمان با شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها فعال شده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۹

به گزارش بسنا، اعضای هیأت علمی سراسر کشور مخاطب تخفیف‌های جدید پاییزی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستند. تخفیف‌هایی ۵۰ درصدی که هم‌زمان با شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها فعال شده است.

معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور، دانشجویان دکتری و پژوهشگران پسا‌دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی، شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع کشور و سایر پژوهشگران برای دریافت خدمات آزمایشگاهی از طریق باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی حمایت می‌کند.

این حمایت‌ها در قابل ارائه تخفیف‌های مختلفی است که در هر فصل و به بهانه‌های مختلفی برای ارتقای سطح خدمات آزمایشگاهی کشور ارائه می‌شود تا مخاطبان این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های موجود کشور بتوانند توسعه علوم آزمایشگاهی در حزوه‌های مختلف علمی را توسعه دهند.

پاییز امسال هم این تخفیف‌ها برقرار است. مثلا اعضای هیأت علمی از ۴۰ میلیون ریال اعتبار برخودار می‌شوند. همچنین اعضای هیات علمی جدید هم می‌توانند با دریافت ۱۰۰ درصد تخفیف از خدمات آزمایشگاهی بهره ببرند. دانشجویان ارشد و دکتری هم در این طرح‌ها مدنظر هستند و تخفیف‌هایی ۳۰ و ۵ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک‌گذاری دستگاه‌ها و ارایه خدمات آزمایشگاهی و حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه هم برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف‌های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت‎های دانش‌بنیان و صنایع کشور ارایه می‌دهد.

در این شبکه خدمات آزمایشگاه‌های متنوعی مانند حوزه فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط‌زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست‌فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول‌های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و ... ارایه می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه