پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۰۹۶
|
کد خبر: ۴۵۴۹
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی‌سینا در اطلاعیه‌ای از آغاز کلاس‌های مجازی دانشجویان جدیدالورود ۹۹ خبر داده و جزئیات آموزش مجازی ورودی‌ها را تشریح شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، براساس این اطلاعیه، کلاس‌های مجازی کلیه دانشجویان جدیدالورود ۱۳۹۹ دانشگاه بوعلی‌سینا از شنبه ۲۴ آبان برگزار خواهد شد.

مرکز آموزش‌های کاربردی و الکترونیکی دانشگاه مسوول برگزاری آموزش غیرمجازی دانشجویان به آدرس elearning.basu.ac.ir می‌باشد.

دانشجویام لازم است نسبت به مطالعه فایل‌های درج شده در مرکز آموزش‌های کاربردی و الکترونیکی دانشگاه اقدام نمایند و در صورت وجود هرگونه سوال در این خصوص ابتدا با شماره‌های ۱۰-۰۸۱۳۸۳۸۱۶۰۱ تماس گرفته و سپس داخلی ۴۳۷ را شماره‌گیری کنند.

آدرس ایمیل مرکز آموزش‌های کاربردی و الکترونیکی دانشگاه بوعلی‌سینا جهت دریافت پیام‌ها و مشکلات دانشجویان در آموزش مجازی elearning@basu.ac.ir می‌باشد.

با توجه به اینکه کلاس‌های مجازی ارتباطی به اداره آموزش دانشگاه ندارد، لذا مطالب مربوط به آموزش مجازی را مطالعه نموده و سوالات خود در این خصوص را صرفا با شماره تماس و ایمیل مذکور مطرح نمایید.

لازم به ذکر است که سامانه درس‌افزار از هفته آینده فعال می‌گردد و هم‌اکنون این سامانه جهت دانشجویان ورودی ۹۹ فعال نمی‌باشد.

برای مشاهده فایل شیوه‌نامه کلی آموزش مجازی برای دانشجویان جدیدالورود ۱۳۹۹ کلیک کنید

اپلیکیشن ادوبی‌کانکت جهت سیستم عامل اندروید را از اینجا دانلود کنید.
 
 
خبرنگار: اسماعیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست