پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۷۲۲
|
کد خبر: ۴۵۵۰
با ارساله نامه‌ای حاوی پیام تسلیت و همدردی مجدد پیرامون حادثه تروریستی دانشگاه کابل؛

رئیس دانشگاه بین‌المللی D-8 بر گسترش همکاری‌های دانشگاهی و علمی دو کشور ایران و افغانستان تأکید کرد

رئیس دانشگاه بین‌المللی D-8، با ارساله نامه‌ای حاوی پیام تسلیت و همدردی به رئیس دانشگاه کابل، بر گسترش همکاری‌های دانشگاهی و علمی دو کشور ایران و افغانستان تأکید کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۹

به گزارش خبرنگار بسنا، رئیس دانشگاه بین‌المللی D-8، با ارساله نامه‌ای حاوی پیام تسلیت و همدردی به رئیس دانشگاه کابل، بر گسترش همکاری‌های دانشگاهی و علمی دو کشور ایران و افغانستان تأکید کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر محمد عثمان بابری
رئیس محترم دانشگاه کابل - افغانستان
 
با سلام و احترام
 
حادثه اسف‌بار تروریستی مستکبران در دانشگاه کابل و کشته و مجروح شدن جمعی از دانشگاهیان و مردم شریف آن شهر، قطعا در نظر ما و عموم دانشگاهیان محکوم است.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی با ملت شریف افغانستان و عرض تسلیت به آحاد دانشگاهیان، این اقدام ذلیلانه و ددمنشانه را که ریشه در خوی استکباری و سفاک دشمنان دارد، عمیقا محکوم کرده، از خداوند متعال برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت، برای مجروحان این حادثه آرزوی شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم، و امیدوارم که افغانستان عزیز پیوسته در سایه امنیت کامل به سر ببرد و مراکز علمی این کشور اسلامی همسایه در محیطی آرام، این رسالت مقدس را بر دوش بکشد و همکاری‌های دانشگاهی و علمی دو کشور به ویژه در عرصه دانشگاه بین‌المللی D-8 روز به روز گسترش بیشتری یابد.

عباس افخمی
رئیس دانشگاه بین‌المللی D-8
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه