پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۵۲۴۶
|
کد خبر: ۴۷۲۸
توسط رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم؛

جزئیات وام دانشجویی خرید لپ تاپ و گوشی هوشمند اعلام شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: وام خرید لپ تاپ و گوشی هوشمند برای دانشجویان برای آموزش مجازی در صورت تأیید معاون دانشجویی دانشگاه داده می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش بسنا و به نقل از صداوسیما، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: هیئت امناء صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پنج نوع وام را مورد تأیید قرار داده که یکی از آن‌ها وام ضروری است و این وام ضروری برای حوادث غیرمترقبه و رویداد‌هایی که برای دانشجو روی می‌دهد که نیازمند لوازم پر هزینه است در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که در سال تحصیلی پیش رو آموزش مجازی در اولویت دانشگاه‌ها قرار گرفته است، گفت: تعدادی از دانشجویان برای استفاده از آموزش مجازی نیازمند ابزار هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت یا لپ تاپ هستند و می‌توانند از طریق این وام ضروری این لوازم پرهزینه آموزشی را تهیه کنند.

مطیعی با بیان این که معاون دانشجویی هر دانشگاه باید در جریان دریافت وام خرید لپ تاپ و گوشی هوشمند باشد، افزود: تأیید معاونت دانشجویی دانشگاه یک ضرورت و اولویت محسوب می‌شود، چون این وام به اندازه‌ای نیست که به همه دانشجویان تعلق بگیرد بنابر این با توجه به تأیید معاونت دانشجویی دانشگاه این وام به دانشجویان پرداخت می‌شود.

وی در خصوص سقف پرداخت این وام گفت: در گذشته وام ضروری سقف آن یک میلیون تومان بوده و برای دانشجویان توان خواه یا نابینایان و یا دانشجویانی که دچار ناتوانی‌های جسمی هستند این وام تا سقف ۳ میلیون تومان داده می‌شد، اما هم اکنون سقف این وام برای همه دانشجویان افزایش یافته است.

رئیس صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: بعد از این که ثبت نام‌ها صورت گرفت و دانشجو بودن دانشجویان در سامانه دانشگاه محرز شد بخشنامه صندوق رفاه به دانشگاه‌ها در خصوص زمان آغاز و پایان دریافت وام ابلاغ می‌شود و دانشجویان با مراجعه به سامانه صندوق رفاه می‌توانند برای دریافت این وام ثبت نام کنند، بنابر این نیازی به حضور دانشجو در دانشگاه و یا در صندوق رفاه نیست و سلسله مراتب به صورت سیستمی انجام می‌شود و درخواست دانشجو به صندوق رفاه وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارسال می‌شود و پس از بررسی‌ها وام خرید لپ تاپ و گوشی هوشمند به دانشجویان تعلق می‌گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
سلام من نمیدانم کجا باید برای گوشی و لب تاپ ثبت نام کنم لطفا راهنماییم کنید.
09333033061
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
خرید لپتاپ با سه ملیون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
والا. من ۵ میلیون میدم یه لپ تاپ که به درد دانشجوها بخوره برام بخرن وام هم نمیخوام. آره میشه خرید ولی آشغالی که نشه ازش استفاده کرد فقط اسمش لپ تاپه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
سلام لطفا بگید کجا ثبت نام کنیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
وام ضروری
bp.swf.ir
یه دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
والا من رفتم پرسیدم لب تاب فروشی که لب تاب برای کارای دانشجویی می‌خوام میگه از ۱۲میلیون جنسشون بد نیست میتونی برای کارهای سبک دانشجویی استفاده کنی یا مسئول این وام تو ایران زندگی نمیکنه که قیمت ها رو ببینه یا کلا تا به حال لب تاب نخریده
امید رضا احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
لب تاب نیاز دارن
امید رضا احمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
لب تاب نیاز دارن
دانشجو