پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۹۵۵
|
کد خبر: ۴۸۳۶
دکتر مسبوق با اعلام شرکت ۲۰۸۳ داوطلب در آزمون دکتری به میزبانی این دانشگاه گفت: در این آزمون نیز همانند آزمون‌های دیگر، دستورالعمل‌های بهداشتی به طور کامل اجرا شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹

دکتر سیدمهدی مسبوق نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار بسنا بیان کرد: آزمون ورود به مقطع دکتری سال ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز جمعه ۱۵ اسفند آغاز شد و تا ساعت ۱۲:۳۰ ادامه داشت.

وی ادامه داد: این آزمون در حوزه‌های امتحانی دانشکده‌های علوم پایه، علوم‌انسانی، علوم اقتصادی و اجتماعی و کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار شد که ۲۰۸۳ داوطلب در آن به رقابت برای تصاحب صندلی رشته‌های مختلف دکتری در دانشگاه‌های کشور پرداختند، که از این تعداد ۶۰۰ نفر خانم و ۱۴۸۳ نفر نیز مرد بودند.

مسبوق در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حین برگزاری آزمون نیز توضیح داد: خوشبختانه توانستیم تمام دستورالعمل‌های بهداشتی را براساس ابلاغیه‌های سازمان سنجش و وزارت بهداشت اجرا کنیم و مشکل خاصی هم به وجود نیامد.

وی ادامه داد: در بدو ورود داوطلبان، دستگاه‌های استریل تعبیه شده و همه داوطلبان اول استریل سپس تب‌سنجی شده و در محیط آزمون نیز ملزم به استفاده از ماسک بودند.

خبرنگار: اسماعیلی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست